Kun miehesi on kotona, siivoatko seksikkäämmissä vaatteissa vai virttyneissä retkuissa?

Vierailija

Kumpaan ryhmään sinä kuulut?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mutta jos mä jotenkin haluan tuota ukkoa inspiroida, niin mä leivon hame päällä ja ilman pikkareita.. Sillä on joku höperö fetissinpoikanen seksinnälkäisestä 50-luvun kotiäidistä (siis kellohame ja hiuspanta, tiedättehän?).. ja mähän ruokin miehen mielitekoja ihan surutta! :D

Vierailija

Itse nyt en nakuilualalle ole lähdössä, mutta jos kokisin sen kutsumuksekseni niin kyllä mä mieluummin siivoaisin alasti kuin vetäisin sylitansseja.

Itse siivoan tasan niissä vaatteissa jotka mulla sattuu päällä olemaan, oli mies kotona tai ei. En vaihda rötkömpiin enkä seksikkäämpiin.

Vierailija

mulla on vaan pienet laput tissien päällä, pillu paljaana (mies voi välillä käydä tökkimässä munalla kun imuroin), sukkanauhaliivit ja sukat+korkkarit. Meikkiä on ja irtoripset, Chanel 5 tuoksuna.

Lapset kyllä katselevat ihmeissään ja lasten kaverit, mutta eihän sille mitä voi! Miestä pitää miellyttää! Sehän saattaa ottaa vaikka rakastajattaren!

Vierailija

Jos miehesi on kotona, siivoaTKO...

eli oletus on nimenomaan niin, että vaimo siivoaa...

Lainaus:

Vierailija - 9.1.2009 15:37 (ID 1238818)

Oletko joku femakko? Eihän ap kommentoinut KUKA siivoaa ja kuka EI.

Vierailija

Lainaus:

mulla on vaan pienet laput tissien päällä, pillu paljaana (mies voi välillä käydä tökkimässä munalla kun imuroin), sukkanauhaliivit ja sukat+korkkarit. Meikkiä on ja irtoripset, Chanel 5 tuoksuna.

Kai sä myös kiemurtelet "seksikkäästi" pölynimurin letkun ympärillä.

Luin muuten jostain lehdestä taannoin ilmoituksen, jossa nainen tarjoutui tekemään kotitöitä (siivoamaan yms.) alasti, maksua vastaan tietenkin.

Onko kellään kokemusta?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat