Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

prostituoitujen tai peräti lapsiprostituoitujen palveluja? Kosovossakin ne on mukamas ne muut jotka bordelleissa vierailevat, suomalaisethan ei niihin mene vaikka muut menisivät...

Kommentit (4)

se tieto vie uskon omaankin turvallisuuteen. Niissä piireissä tauteja liikkuu pelottavalla tavalla, ja vaikka minä en sekstaakaan ikinä yhdenkään rauhanturvaajan kanssa, joku sekstaa kuitenkin ja niin ne taudit leviää Suomessakin.

Valitettavasti pakko se silti on uskoa. Tunsin kerran yhden rauhanturvaajan jonka jutut oli just sitä tasoa että "en minä mutta ne muut". Arvatkaa vaan, annoinko sille kun se vonkasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jotenkin suomalaista miestä pitää rehtinä ja rehellisenä. Ja ainakin sotilaselämään sopeutuva omaa selkärankaa ja sisua, jotta niihin oloihin tottuu. Eli jos hän lähtee bordelleihin, niin ei se ainakaan ole selkärangan puutetta. Eli ympyrä sulkeutuu: jos suomalainen mies on rehti ja rehellinen, on hänellä myös selkärankaa.

Eli näin minun logiikkani menee.

Toki on tälläkin palstalla huomattu, että suomalainen ei ole aina rehti ja rehellinen. Sen verran monta kertaa on kyselty, palauttaisiko löytämänsä lompakon rahoineen tai miksi ei palauta päiväkodista vahingossa tulleita vaatteita... jos on epärehellisiä av-mammoja, niin on myös epärehellisiä miehiä.

Kun olin r-turvaajana, leirissä oli porukka miehiä jotka ihan "julkisesti" meni käymään maksullisissa. Siitä porukasta 90% oli perheellisiä. Osa samasta porukasta kävi Thaimaassa lomalla ja niillä oli jokaiselle oma "opas" koko viikoksi-kahdeksi.

Joten kyllä ne suomalaisetkin siis käy, kuten muunkin maalaiset.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat