Auttakaas ihmiset nyt pohdinnoissani.. tai kohta hajoaa pää!! (isä-asiaa)

Vierailija

Eli vajaa 1v lapseni isä ei ole koskaan tavannutkaan lasta.. jätti minut ihan yksin ennen raskauden puoliväliä. Siis pisti välit täysin poikki.

Olisi lapsen ottanut itselleen mutta ei tahdo tavata.. Kuulemma hän ei "kestäisi" olla erossa lapsesta,joten paempi hylätä kokonaan (miehen logiikkaa!!)

Itse en tosiaan siis lasta antanut isälleen,mutta nyt olen käynyt miettimään jos tarjoaisin hänelle laajaa tapaamis-sopimusta? (esim. yksi arkipäivä+joka viikonloppu toinen yö).

Kun mulla jotenkin paineet että se on minun vastuulla kun ei lapsella ole isää.. Ja isä olisi niin tärkeä varsinkin isompana.

Minulla on kuitenkin kaksi isompaa lasta jotka eivät myöskään tapaa isäänsä (hylkäsi lapsetkin avioerossa). Niin miten pahalta tämä sitten tuntuis heistä kun he ei isäänsä näe mutta pienempi näkis useinkin..??

Ja miten sekaisin menis tuo pieni joka on aina äidin kanssa ollut jos yhtäkkiä joutuiskin noin paljon äidistä eroon?

Osaako kukaan näihin sanoa mitään?

Eli kannattaako minun tuollaista edes ehdottaa,varmaahan ei tosiaan ole suostuisko mies edes. Vai onko se vaan haitallista kaikille lapsilleni?

Kiitos jos jaksoit lukea!

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat