Vierailija

Siis jos lapsia ylipäätään on. Kahden lapsen kanssa on vielä suht edullista matkustaa, mahtuu hyvin normaaliin autoon, saa suht hyvin hoitoon, ja ennen kaikkea niistä on seuraa toisistaan!! Ei tarvitse olla koko ajan viihdyttämässä, eikä kuuntelemassa ruinausta että mä haluan siskon / veljen. Kolme lasta ja enemmän, niin sitä ollaan sitten lapsiperhettä isolla L:llä. Kaksi lasta on täydellinen lukumäärä!

Tämä kannanottona keskusteluun, jossa yksilapsiset puolustavat paikkaansa "olla itsekkäitä" ja "tehdä helppo valinta".

Kommentit (7)

Jos kaksilapsisessa perheessä on pieni vauva ja seuraa kaipaava ylienerginen 4-vuotias, niin ei se järin helppoa ole.

Kummankin kanssa saisi viettää 120 %. Huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja kyllä minä kinusin pikkuveljeä jatkuvasti. Ja riideltiin paljon. Nyt vasta aikuisena olemme lähentyneet ja tullaan ihan hyvin keskenämme toimeen. Ja ikäeroa 4v. Enpä ihan allekirjoita ap:n kirjoitusta oman kokemukseni nojalla.

edes ajansaatossa helpompi valinta. Sairastamisjaksot tuplaantuu, kun toinen saa tartunnan toiselta, toinen menee kouluun ja toinen on vielä päiväkodissa, pitää jumpata lomien ja aikataulujen kanssa ihan tosissaan. Ja meillä on todella iäkkäät isovanhemmat, jotka kuitenkin hoitavat lastamme mielellään, mutta eivät kyllä hoitaisi (jaksaisi) hoitaa kahta pientä lasta. Ja lapsemme viihtyy hyvin yksinään ja osaa leikkiä ilman, että joutuisin erikseen viihdyttämään.

ja olen myös monta kertaa miettinyt, kuinka helppoa olisi tuon yhden 3 vuotiaan kanssa.. Ei sillä että katuisin, mutta ei se mennytkään niin, että "meneehän se toinen siinä sivussa.."

vaihtoehto mukavuudenhaluiselle...

Jos haluaa helppoa ja mukavaa ja rahakasta ja vähävaivaista elämää, miksi tehdä yhtään lasta? ihmettelee neljän äiti

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat