Anoppi ei pääsekään vauvan "nimiäisiin" töiden takia - onko hirveetä, mitä nyt

Vierailija

Anoppi oli antanut miehelle työvuorolistansa tiedoksi, jos tarviimme esim. lasten hoitoa tms., niin voimme vähän suunnitella hänen työvuorojen mukaan.

No, järkkäämme vauvalle ristiäisten sijaan (kun emme kuulu kirkoon) epäviralliset kahvit, vähän kuin nimiäiset.

Niihin on kutsuttu liuta sukulaisia.

Olin katsonut listasta että ajankohtana jolloin kutsut halusimme järjestää, ei anopilla ollut töitä.

No nyt kun kutsut meni perille, niin hän soitti pahoillaan miehelle että hänellä ON töitä - hän oli lähettänyt miehelleni jonkun muutoksen työvuoroihin tiedoksi, ja siis juuri tuo aika hänellä onkin töitä.

Mieheni ei sitä sitten jotenkin muistanut... tai jostain höpisi, mutta tsekkasi sitten itse listasta kutsuja suunnitellessamme ja sanoi että ok.

Ja nyt mies väitti että hän on minulle forwardoinut tuon anopin s-postin eteenpäin - no ei kyllä ole!

Sitten mies kiukkuisena vaan ei halua puhua aiheesta enää. Ja mikäs siinä, hänen moka tavallaan kun ei katsonut tarkemmin...

Mutta mitäs nyt - ei kai niitä kutsuja voi siirtäkään kun kaikki kutsut jo lähetety, 15 kpl.

Onko maailman kamalin juttu että mummo ei pääse?? KUn ei nää mitkään viralliset ristiäiset kuitenkaan ole.

Eihän ikinä löydy päivää joka sopisi kaikille. Ja tuo oli ajankohta joka kävi meille.

(Tiedän ettei se omalle äidillenikään ole paras mahdollinen, joutuu tekemään vähän järjestelyjä - hän ei ole vielä kommentoinutkaan tuota. Mutta ei semmoista päivää ole olemassakaan joka kävisi kaikille.)

Kommentit (9)

Vierailija

tai koittaa sopia anopin kanssa jos hän kuitenkin saisi järjesteltyä töitään toisin. Kyllä itse ainakin tahtoisin olla lapsenlapseni nimiäjäisissä.

Vierailija

kun yli 30 ihmistä kutsuttu. Sitten on kohta joku toinen läheinen ihminen jolle se taas ei käy.

Ja tosiaan lähetettiin viralliset kutsut postissa.

Eikä meilläkään noita sopivia päiviä ole liikaa, sitten ne siirtyisi taas ihan liikaa.

Työvuoroakaan hän ei voi muuttaa.

Tämä kylläkään ei ole keljuilua siitä että lasta ei kasteta, anoppikaan ei kuulu kirkkoon.

ap

Vierailija

kun yli 30 ihmistä on kutsuttu ja viralliset kutsut postissa lähetetty.

Sitten ihmiset olisi buukannut tuon päivän, ja ihmettelee jos se siirretään viikkojen päähän.

Ja kohta olisi useampi läheinen rutisemassa kun menee aikataulut ihan sekaisin.

On tää hankala tilanne :-(.

Työvuoroakaan anoppi ei voi kuulemma muuttaa enää.

Ja mistään keljuilusta kastamattomuuden vuoksi ei ole kyse, koska hänkään ei kuulu kirkkoon.

Mutta melkein tää menee nyt siihen, että moka mikä moka... vai... täytynee keksiä jotain muuta kivaa anopille joku toinen päivä- vaikka eihän se ole sama. Ilmeisesti sinne juhliin kyllä tuleekin enemmän minun sukua (kun mies ei ole pitänyt juuri yhteyttä omaansa, niin ei sieltä ollut niin monia kutsuttaviakaan, ja jo yksi peruutuskin niistä tuli).

Tää on NIIN tyypillistä, että mies aina sählää aikataulujen kanssa! Vaikka ois munkin pitänyt jankata enemmän että käykö tuo varamsti, mutta jotenkin kuvittelin että se minunkin saama työlista on paikkansapitävä, että ei ois JUST tuolle ainoalle päivälle tullut muutosta...

ap

Vierailija

en sitten tiedä. ilmeisesti heillä ei kauheasti vuoroja vaihdella? tai sitten hän on niin kiltti ettei kehtaa ikinä kysyä, tai tunnollinen, ja nytkin oli vissiin luvannut tuon vuoron tehdä.

ei hän olisi silloinkaan voinut vaihtaa vuoroa jos olisi tarvittu lapselle hoitajaa synnytyksen ajaksi. onneksi järjestyi muuten.

ap

Lainaus:

.Onko anopin oikeasti TÄYSIN mahdoton vaihtaa vuoroaan?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat