Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiesittekö, että Raamatussa mainitaan "älä pelkää" tasan 365 kertaa

Vierailija

eli Jumalan neuvo "älä pelkää" koskettaa meitä ihmisiä vuoden jokaisena päivänä.

Kommentit (10)

Vierailija

Lainaus:

Ole siunattu! Tämä viesti oli suoraan minulle joka on kamppailu pelon kanssa liikaa. Tämä sun viesti sait mut tajuamaan että näin todella on. Jumalan omana minulla ei ole mitää syytä pelätä mitään! Eikä kenelläkään muullakaan!

<3

Vierailija

kerran kävi niin että miehen exän kaveri soitti peloittelumielessä poliisina ja mieheni oli tietenkin pakko puhua niinkuin puhuisi oikealle poliisille, mitä hän olisi voinut kysyä että olisi varmistunut että on oikea poliisi?

tilanne oli siis sellainen, että miehelläni oli hänen auto käytössä kun oli minun luona käymässä, joka oli kuitenkin exän nimissä silloin (oltiin vasta alettu seurustelemaan) ja tämä pyysi "palauttamaan" auton, johon mieheni ei suostunut (exä ei ollut senttiäkään maksanut autosta, oli vain sen nimissä) koska oli niin mustasukkainen siitä kun mies oli minun luonani.

Saivat varmaan ex ja kaverinsa aika naurut kun mies jutteli ihan tosissaan "poliisin" kanssa ja lupasi palauttaa auton "omistajalleen"

Vierailija

Noh, vuosikin lienee Jumalan aikaansaannoksia joten eiköhän Herra varjele meitä myös 29. helmikuuta :D

Yleensäkin tämä siis tarkoittanee sitä, että voimme aina ja kaikessa turvautua Jumalan apuun. Hän ei välttämättä toimi kuten haluamme koska hänen ymmärryksensä on paljon meidän ymmärrystä parempi. Mutta koskaan meidän ei tarvi pelätä kun turvaudumme Jumalaan, heitämme kaikki murheet ja ongelmat Hänen käsiinsä. Jeesus odottaa, että tuomme taakat Hänen kannettaviksi. Jumala on olemassa sitä varten, että saa auttaa ja pelastaa meidät, omat lapsensa.

ap

Vierailija

Ole siunattu! Tämä viesti oli suoraan minulle joka on kamppailu pelon kanssa liikaa. Tämä sun viesti sait mut tajuamaan että näin todella on. Jumalan omana minulla ei ole mitää syytä pelätä mitään! Eikä kenelläkään muullakaan!

<3

Vierailija

Jumala tosiaan tahtoo, että luotamme Häneen täysin, kerromme Hänelle huolenaiheemme yms. ja pyydämme, että Hän ottaa vaikeassa tilanteessa ohjat käsiinsä. Kun heittäydymme täysin Jumalan käsivarsille, Hän pitää huolen.

Itse kamppailen suurten elämänvalintojen kanssa enkä tiedä mitä ratkaisuja tehdä, olen antanut ongelmat Jeesuksen käsiin ja uskon, että asiat ratkeavat, saan viisautta tehdä oikeat valinnat tms. Nyt on hyvä olla kun SAAN luottaa siihen, että Jumala auttaa ja pitää huolta.

ap

Lainaus:

<3

Uusimmat

Suosituimmat