Poika sai synttärilahjaksi aseen! Ja minä inhoan aseita.

Vierailija

Poikani sai 5-vuotis lahjaksi jonkun kauhean kovaäänisen avaruusaseen.

Avasi paketin ja ihastui.

Minä en. Ensinnäkin lelu pitää todella kovaa ääntä, varmasti pitkään käytettynä korvan juuressa heikentää kuuloa. toisekseen meillä ei ole mitään aseita leluina. Minä en arvosta sellaisia leikkejä.

Toedän, että sanotaan, että pojat tekevät aseen vaikka oksasta. Ja minusta se on parempi. Kehityyhän se mielikuvitus niin. Aseen näköinen lelu tuo mieleeni vaan jotkut lapsisotilaat.

Nyt on sitten melko ikävää, kun minä haluaisin poistaa koko lelun, mutta poikahan pitää siiä. En voi lahjaksi saatua lelua ottaa pois.

Jos mietit lahjaksi leluasetta, toivottavasti tiedät, että vanhemmat tykkää siitä...

Kommentit (1)

Vierailija

Sääliksi käy lasta, jonka vanhempi on noin ehdoton. En itse pidä erityisesti aseista ja aseleikeistä, mutta olen ostanut lapsilleni länkkäripistoolin, koska katson että on minun asiani käsitellä lasten kanssa myös sellaiset asiat jotka ovat kielteisiä tai joista en pidä.

Sinun asenteesi tuntuu olevan täyskielto ja asian sulkeminen pois, vähän hysteeriseltä kuullostaa. Lisäksi leikkiaseesta tullee ikäänkuin kielletty hedelmä.

Lapset, ja varsinkin pojat käsittelevät hyvää ja pahaa, sekä erityisesti omaa rooliaan hyvän puolustajana. Omilla lapsillani ei ole tietoa lapsisotilaista, vaan asekeskustelut keskittyvät rosvo-poliisi - seriffi-akselille. En näe tässä mitään pahaa. samalla olen ehdoton siinä, että toista kohti ei saa aseella tähdätä, vaikka kulkevatkin leikeissä ase olalla ja stetson päässä.

3 pojan äiti

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat