Tunnustin tunteeni...

Vierailija

Olen varattu tällä hetkellä, samoin mies jolle tunnustin tunteeni häntä kohtaan. Mitä mielestäsi mies tarkoitti, kun vastasi "sitä mitä ajattelen sussa ei kannata ajatella ääneen"

Jäi hieman epäselväksi...

?????

Kommentit (6)

Vierailija

että ei tohdi kertoa tunteistaan, koska ei halua aloittaa sivusuhdetta. Jota suosittelisin sinullekin, rehtiyttä nykyistä elämänkumppaniasi kohtaan. Kyllähän sitä varattukin nainen voi rakastua, mutta ei ole kovin moraalista pitää toista miestä "varalla", kun vonkaat uutta ihastusta.

(sorry nyt, et varmaan kaivannut tätä moraalisaarnaa)

Vierailija

vaan en uskaltanut vielä tänään lähettää meiliä. Itse varattu, tää toinen ei. Ehkäpä jokupäivä uskallan vielä kertoa mitä ajattelen hänestä ja mitä hänen kanssaan haluaisin tehdä (vaikkapa matkustaa Intiaan), mutta vielä ei uskallaus riittänyt...itse pelkään lähinnä tunnustuksen seurauksia

Vierailija

Ajattelin vain itseni ja tämän toisen henkilön vuoksi tunnustaa tunteeni. Ahdistus oli liian suuri kun jouduin olemaan hänen kanssaan tekemisissä :( Eihän tunteilleen oikeasti mitään voi!

Vierailija

Lainaus:

Ajattelin vain itseni ja tämän toisen henkilön vuoksi tunnustaa tunteeni. Ahdistus oli liian suuri kun jouduin olemaan hänen kanssaan tekemisissä :( Eihän tunteilleen oikeasti mitään voi!

Totta hitossa voi. Niille voi olla antamatta valtaa ja antaa niiden kutistua ajan myötä.

Jos sen sijaan puhut niistä miehelle, ja (toisin kuin hän nyt viisaasti taisi tehdä) hän menisi vuodattamaan vastatunnetta sinulle, mitä luulet, että tapahtuisi? Vehtaaminen kiihtyisi eksponentiaalisessa suhteessa ja sivusuhteesta pidättyminen kävisi entistä mahdottomammaksi.

Jos taas vakaasti päätät, että joo, se mies on ihana, mutta so what, antaa ajan kulua - ja mietit tarkkaan, MIKSI haluat ihastua muihin miehiin (ihastuminen syntyy omista tarpeistasi, ei sitä kukaan päähäsi ulkoa nuiji), niin KENTIES pääset tilanteesta joskus ylikin ilman, että ajaudut tosiaan sivusuhteeseen.

Päätä itse, mitä haluat ja toimi sen mukaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat