Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reimatec sormikkaat hajoaa käsiin - missä vika ja mitä tilalle?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moi,

oletteko törmänneet samaan? Ostin lokakuussa 5-vuotiaalle pojalleni mustat Reimatec sormikkaat ja jo muutaman kuukauden AKTIIVISEN käytön jälkeen sormikkaat hajosivat käsiin, kirjaimellisesti. Saumat ratkesivat kämmenistä ja sormenpäistä kangas rispaantui helposti = käyttökelvottomat, kun vuotavat ja sormet jäätyy. Olen huomannut saman kankaiden kulumisen myös rukkas-mallissa. Sijoitin nimenomaan hyvään tuotteeseen, johon olen luottanut nämä vuodet, jotta ei tarttis jatkuvasti ostella uusia. Ja kuinkas kävi.. Ostin nyt uudet alesta, jottei pojan sormet palelis ja näyttää uhkaavasti siltä, että sama toistuu..

Palautin Reimalla ensimmäiset hanskat, toistaiseksi ei vastausta.

Mitä tilalle, mitkä hanskat kestäisi lasten leikeissä??

Kommentit (2)

Vierailija

En tosin ole palautellut mihinkään kun, minun mielestä se on ihan normaalia kulumaa tämmöisenä lumettomana talvena, tai siis meillä niitä käytetään vaan plussan puolella kun muuten sormet jääty. Ei ne siis kovin lämpöiset ainakaan ole. En osaa sanoa mitkä kestäisi paremmin. Jonathanit ainakin on menneet yhtä nopeasti rikki.

Vierailija

Ovat kestäneet kolmen kuukauden kovan käytön. Kulumista ja saumojen aukeamista ei ole näkyvissä. Lapsen mielestä Reimatec+ rukkaset ovat muuten hyvät, mutta vähänkin kovemmalla pakkasella KYLMÄT .

Uusimmat

Suosituimmat