Saako vanhoihin yhdistelmävaunuihin uutta rattaiden istuinosaa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ostin viime keväänä käytettynä Emmaljungan Coronado -yhdistelmävaunut vm.97. Nyt meillä on käytössä rattaat, koska 9kk:n ikäinen poika ei enää mahdu vaununkoppaan. Mutta tietäisikö joku, saako noihin vanhoihin ratasrunkoihin ostettua uutta rattaiden istuinosaa? Haluaisin nykyaikaisemmat rattaat (mm. 5-pistevaljaat), mutta en raaskisi ostaa kokonaan uusia rattaita, kun noissa vanhoissakin on tuo ratasrunko kuitenkin ihan ehjä. Jos noita saa, niin mikähän on suunnilleen hintaluokka? Vai kannattaako samantien ostaa uudet rattaat?

Kommentit (1)

Vierailija

En tunne tuota Emmaljungan Coronado-mallia, mutta sinuna minä ostaisin kokonaan uudet rattaat. Kun poikasi ei enää vaununkoppaa tarvitse, niin voisi esim. ostaa kevyemmät rattaat ilman koppaa. Luulen, että pelkän uuden istuinosan hankkiminen (jos edes kävisi vanhaan runkoon) tulisi suhteessa kalliimmaksi kuin kokonaan uusien rattaiden hankkiminen.

Jos et uusia raaski ostaa, niin kannatta katsella esim. tämän vauvapalstan osta&myy-osastoa, löysin itse sieltä kakkosrattaiksi hyvät tuplarattaat, kun en niitä uusina halunnut ostaa. Siellä näyttää olevan hyviä ja edullisia rattaita kaikkeen makuun :)

Nalle, poika 3,5v ja tyttö 1v

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat