nainen pystyisitkö elämään "järjestetyn vahingon" kans?

Vierailija

miehen kommentti mahd. toiseen lapseen : "sen pitäs olla vahinko". Oisko ihan moraalitonta järjestää vahinko? kamala vauvakuume ;(

Kommentit (8)

Vierailija

haluais aborttia saati jättäis meitä, mutta arveluttaa miten raskasta ois itelle valehdella tollasesta.

mies on luonteeltaanki sellanen "hitaasti lämpiävä" joka suhteessa, mut oon 100-varma et ois ihan hulluna vauvaan kuhan se syntyis.

olenko vaan sekasin kun oikeesti mietin tätä vaihtoehtoa? eihän se ihan reilua ole, mutta.. :/ kiitos ajatuksistanne

ap

Vierailija

en haluais kauheen isoa ikäeroa lapsille, esikoinen jo 3,5v.. taitaa olla myöhästä tehä leikkikaveri jos tota alkaa suostuttelee.. niin välähti kiero tuuma vauhdittaa asioita. mut hävettää jo nyt ku kirjotan tästä, joten hyvä ku puhutte mulle järkeä ;/

Vierailija

Nyt olen todella tyytyväinen, että lapsi saatiin, kun mieskin oikeasti halusi hänet. Odotus oli ihanaa, kun mies oli heti alusta asti mukana innoissaan. En tiedä, miten olisi ollut "tarkoitetun vahingon" kanssa, jos siis olisin ryhtynyt projektiin ennen kuin hän oli siihen henkisesti valmis.

Luulen, että toisenkin kanssa haluan odottaa, että mies on kypsä ajatukselle.

Vierailija

Parisuhteenne sen sijaan saisi ehkä parantumattoman haavan, jos mies arvaa, ettei oikeasti ollutkaan vahinko... Luottamus ei palaudu välttämättä koskaan.

Vierailija

Jos mies ei ole täydessä hengessä mukana, niin raskausaika on vaikeaa, ja vielä vaikeampaa on miehen sitoutua kotiinne ja perheeseenne.

Niin se vaan on.

t. tuon kokenut, oikea vahinkolapsi jota en suostunut abortoimaan.

Vierailija

Mulla kesti joku 6-12kk saada mies lämpenemään vauvalle, mutta se tapahtui. On kyllä sata kertaa ihanampaa kuumeilla yhdessä kuin yksin häpeillen. lisäksi se ei mitenkään välttämättä käy kovin helposti, että ei välttis järin auta vaikka koittaisit järkkää vahingon, vaan tarttee ihan totisen yrityksen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat