Jos poliisi soittaa, mitä voi kysyä varmistuakseen että on oikea poliisi? OV

Vierailija

kerran kävi niin että miehen exän kaveri soitti peloittelumielessä poliisina ja mieheni oli tietenkin pakko puhua niinkuin puhuisi oikealle poliisille, mitä hän olisi voinut kysyä että olisi varmistunut että on oikea poliisi?

tilanne oli siis sellainen, että miehelläni oli hänen auto käytössä kun oli minun luona käymässä, joka oli kuitenkin exän nimissä silloin (oltiin vasta alettu seurustelemaan) ja tämä pyysi "palauttamaan" auton, johon mieheni ei suostunut (exä ei ollut senttiäkään maksanut autosta, oli vain sen nimissä) koska oli niin mustasukkainen siitä kun mies oli minun luonani.

Saivat varmaan ex ja kaverinsa aika naurut kun mies jutteli ihan tosissaan "poliisin" kanssa ja lupasi palauttaa auton "omistajalleen"

Kommentit (7)

Vierailija

Ihan sama onko maksanut senttiäkään niin rekisteriotteeseen merkitty omistaja on mm. AINOA henkilö joka voi auton myydä, jos hänen allekirjoituksensa paperiin väärennetään niin se on RIKOS. Periaatteessa ex olisi voinut tulla poliisien kanssa hakemaan auton pois eikä teillä olisi ollut asiaan mitään juputtamista.

Vierailija

Minulle on poliisi soittanut monenmonta kertaa ja pyytänyt kuulusteluihin ja ollaan sitten sovittu ajankohta, jolloin olen astellut Pikku Roballe tai Pasilan poliisitaloon latelemaan totuuksia. Poliisi muuten sanoi, että olen patologinen valehtelija:)

Vierailija

Miten auto voi olla miehen exän nimissä jos exä ei ole millään tavoin osallistunut auton maksuun? Onko miehesi vähän höhlä? Auto on sen kenen nimissä se on, ja exällä on periaatteessa oikeus vaatia se itselleen.

Vierailija

siis kun erosivat, akalla ei ole mitään omaisuutta. Mies muutti vuokralle siks aikaa et akka sai roudattua kamansa muualle (3kk)

Auto oli vain hänen nimissään (tietyistä syistä) tosi törkeetä oli mun mielestä.

Vierailija

ei oo ajanut moneen vuoteen.

keksis nyt vaan et se on hänen nimissä ja kuuluu hänelle, aika nopeasti muutti mielensä auton suhteen kun kuuli paljonko siitä maksetaan lainaa kuukaudessa (lainakin oli siis exän nimissä ja mies maksoi tätä) Nyt auto on onnellisesti miehen nimissä ja laina myös =)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat