Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekisi mieli aloittaa kolmekymppisenä muodostelmaluistelu. Kokemuksia lajista?

Vierailija

Pärjääkö vanha muija siellä vielä? Viimeksi olen luistellut yli 10 vuotta sitten. Riittääkö markettiluistimet vai millaiset vetimet ja vermeet pitää olla? Pitääkö olla huippunotkea ja liikunnallinen vai sopiiko laji kankealle sohvaperunalle?

Kommentit (4)

Vierailija

Oli aivan sairaan kivaa! Voin suositella. Kannattaa ottaa huumorilla ja nauraa paljon itselleen. Mä en osannut edes sirklata,kun menein mukaan. Osasin vain luistella eteenpäin ja jarruttaa. Kunto kasvoi roimasti ja luistelutaito myös. Mulla oli myös n. 10 vuotta aikaa, kun olin viimeksi luistellut. Mulla oli markettiluistimet ja niillä pärjäsi hyvin. Tosikoilla oli sitten todella kalliit luistimet. Treeneissä verkkarit ja kilpailussa kilpapuvut. Varaudu kalliisiin kuukausimaksuihin, jäät maksavat ihan törkeästi ( ainakin Helsingissä). Mä jouduin lopettamaan, kun mulla ei aika riittänyt ja rahatilanne huonontui.

Mene vaan mukaan!

Vierailija

yhden kauden 28-vuotiaana. Sitä ennen olin luistellu just jotain 10 vuotta sitten eikä taitoa juurikaan.

Tykkäsin kyllä ihan tosi paljon, oli hienoa oppia kaikkea uutta pieniä hyppyjäkin tehtiin jo aika nopeasti, tuli ihan sellanen "jääprinsessa"-olo vaikka näytinkin varmaan ihan joltain muulta. ;)

Jouduin sitten lopettamaan homman kun olin raskaana, mutta palo jäälle on edelleen olemassa! Suosittelen lämpimästi!

Uusimmat

Suosituimmat