Mistä tunnistaa amfetamiiniriippuvaisen äidin?

Vierailija

Epäilen että tunnen yhden sellaisen.

Kommentit (14)

Vierailija

taidat sitten itse käyttää? En voi kuvitella että muunlainen ihminen voi väittää noin!

Olen itse nuoruudessani kys. ainetta muutamat kerrat kokeillut, ja juu, kai sitä jaksaa kotinsa aineissa kuurata, pitää kulissit kunnossa, mutta tuskin jaksaa olla aidosti läsnä lapsille, ja laskuthan tulee aina, siinä sitä sitten pelätään olemassa olevia vaaroja (=sekopaiset käyttäjät) ja kuvitteellisia harhoja...

Vierailija

tämä hiukan yli 3-kymppinen nainen käy kierroksilla koko ajan, valvoo yöt ja on suunnattoman touhukas ja energinen aina. Hänen miehensä ja lähipiirinsä käyttää amfetamiinia. Lapset on kyllä hyvin hoidettuja ja ihania, vaikka ovat melkein aina hoidossa.

Ap

Vierailija

siis jos tiedät että mies käyttää kamaa ja lasten kanssa saman katon alla, niin mikset ole ilmoittanut lastensuojeluun? Kuulostaa todella epäilyttävältä tuo äidinkin käytös. Harvemmin kai pariskunnasta toinen osapuoli pystyy olemaan käyttämättä. Siis todari siihen että käyttävät molemmat on erittäin suuri. Tee jotain!

Vierailija

näkyjä, tunto- ja kuuloaistimuksia, hikoilua, sydämen tiheälyöntisyyttä, sekaisin oleva vuorokausirytmi, laajentuneet silmäterät

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat