Rakastelu USEIN on parasta jumppaa pillulihaksille:)

Vierailija

ja orgasmit.Vai väittääkö joku jotain muuta?

Kommentit (13)

Vierailija

Jos seksi on ollut sinulle aina tärkeää, miksi ihmeessä olet valinnut tuollaisen miehen? Miten olet onnistunut saamaan AINA miehiä, jotka eivät huomioi? Voisi melkein väittää, että se on tilastollinen mahdottomuus. Ryhdistäydy ja ala vaatimaan huomioimista. Sehän on parisuhteen vakiovaruste. Kaikki olettavat saavansa sen mukaan. Välttämättömyys. Ei kukaan osta autoakaan ilman renkaita. Paitsi jos päässä viiraa. Apinaa koijataan.

-mies

Lainaus:

Miestä ei kiinnosta esileikit, On aina ollut vain sisään-ulostyyppiä. Laukeaa nopeasti. Vierähtää omalle puolelleen ja alkaa kuorsata. Pakko vain virua tässä, kun ei mua enää kukaan huoli...

Vierailija

Tässä on vain sellainen ongelma, että löysään pilluun ei huvita painaa monta kertaa päivässä. Ei tosin huvita antaa muutenkaan orgasmeja pelkästään treenaamisen takia...

Vierailija

Minä saan mielettömiä orkkuja isolla ja paksulla kalulla. Olen synnyttänyt nainen.

N18

Lainaus:

Siis oikeasti, mä kuvittelin olevani juuri tuollainen, kunnes tapasin miehen, jonka kanssa saan orgasmeja vaikka ja millä tavalla. Siis ihan mielettömiä ja jopa useita saman aktin aikana.

Vierailija

Ei kai sitä nyt montaa kertaa päivässä tarvitsekaan, joka toinen päiväkin olisi ihan hyvä. Ajattele tekeväsi töitä oman nautintosi eteen, jos se vaikka motivoisi. Mun mielestä kaikkein parhaita urheilumuotoja!

Vaimolta vaatii myös tahtoa jännittää lihaksiaan yhdynnän aikana, löysänä läjänä makaaminen ei treenaa yhtään mitään.

Vierailija

En ole koskaan saanut vaikka menneessä elämässä olin tiukka ja ties mitä muuta, mikä on muisto vain. Mulla ei varmaan ole g-pistettä ja mikä lie epämuodostunut muutenkin. Kateudella luen näitä multiorgasmijuttuja....

Vierailija

Lainaus:

Jos seksi on ollut sinulle aina tärkeää, miksi ihmeessä olet valinnut tuollaisen miehen? Miten olet onnistunut saamaan AINA miehiä, jotka eivät huomioi? Voisi melkein väittää, että se on tilastollinen mahdottomuus. Ryhdistäydy ja ala vaatimaan huomioimista. Sehän on parisuhteen vakiovaruste. Kaikki olettavat saavansa sen mukaan. Välttämättömyys. Ei kukaan osta autoakaan ilman renkaita. Paitsi jos päässä viiraa. Apinaa koijataan.

-mies

Lainaus:

Miestä ei kiinnosta esileikit, On aina ollut vain sisään-ulostyyppiä. Laukeaa nopeasti. Vierähtää omalle puolelleen ja alkaa kuorsata. Pakko vain virua tässä, kun ei mua enää kukaan huoli...

Olipa mukavaa kuultavaa!

Kun olisit naisihmisenä kokenut sen kaiken paskan, mitä olen kokenut, voisit olla eri mieltä! Minä en voinut vanhempiani valita ja syntymääni estää. Isä oli täysi mulkku ja sen takia tarrauduin ensimmäiseen, joka vähän osoitti rakkautta. Tosiaan, oma vika! Tytär katsos kaipaa isän rakkautta ja jos saa pelkkää paskaa...mitä luulet?

Jospa minäkin tulen, MIES, raakkumaan sinun raunioillesi (jos/kun) jotain ikävää tapahtuu, että OMA VIKASI!

Vierailija

Siis oikeasti, mä kuvittelin olevani juuri tuollainen, kunnes tapasin miehen, jonka kanssa saan orgasmeja vaikka ja millä tavalla. Siis ihan mielettömiä ja jopa useita saman aktin aikana.

Vierailija

"Miestä ei kiinnosta esileikit, On aina ollut vain sisään-ulostyyppiä. Laukeaa nopeasti. Vierähtää omalle puolelleen ja alkaa kuorsata. Pakko vain virua tässä, kun ei mua enää kukaan huoli..."

Juuri näin. Että nyppii. Minulla ollut 6 kumppania, joista 5 tätä sorttia. Ois joskus kiva että ois toisenlainenkin.

Vierailija

Taidat liioitella.

Ei ihme, että olet vaihtanut tiuhaan tahtiin. Olet selvästi kuitenkin tajunnut, että on turha jäädä tällaisten kanssa suhteeseen.

Tarkoitin, että on oma vikanne, jos tilanne on ollut tämä suhteen alusta asti ja vaikka miehelle on huomautettu, tilanne ei ole parantunut.

On selkeästi olemassa miehiä, jotka luulevat naisen saavan helposti ja tarpeeksi orgasmeja pelkässä yhdynnässä. Tilannetta ei helpota yhtään se, että feikkaatte orkkuja ja yritätte vihjailla hienovaraisesti kunnon esileikeistä orgasmeineen. JA kun tilanne ei korjaannu, tulette tänne itkemään kun kokemattomat miehet eivät ole ajatustenlukijoita. Siksi se on oma vikanne.

-9

Lainaus:

Juuri näin. Että nyppii. Minulla ollut 6 kumppania, joista 5 tätä sorttia. Ois joskus kiva että ois toisenlainenkin.

Vierailija

Tottahan se varmaan on...ollaan oltu yhdessä teinivuosista ja joitakin oli ennen sitä+siinä välissä, kun erottiin vähäksi aikaa. Seksi oli aikaisemmin rankkaa kun oli lapsuudesta traumoja. Näin jatkuvasti äitini naivan ties kenen kanssa ja se teki tuskaa.

Kukaan mies ei ole oikeasti huomioinut.

Joudan kuolla.

Vierailija

Lainaus:

"Miestä ei kiinnosta esileikit, On aina ollut vain sisään-ulostyyppiä. Laukeaa nopeasti. Vierähtää omalle puolelleen ja alkaa kuorsata. Pakko vain virua tässä, kun ei mua enää kukaan huoli..."

Etkö lukenut! Se on meidän vika! Sanoi 9. Näin se menee...

Vierailija

Kolme synnytystä takana ja jumppaan ilolihaksia säännöllisesti. Aloitin geisha-kuulien käytön jo ekaa odottaessani ja tavaksi se on jäänyt. Iltaisin sitten rakastelussa saan lisäjumppaa ja opittuja taitoja testaillaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat