Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten muilla

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Meillä on ollut molemmilla taloudellisesti mahdollista olla lapsen ensimmäiset kolme vuotta kotona. Joten yhteistä ja omaa aikaa on riittänyt yllin kyllin. Nyt on alkanut arki =( ja me molemmat olemme palanneet vuorotyöhön). Mistä teillä muilla löytyy aikaa parisuhteelle (ja itselle)? Meillä kun tuntuu työvuorot menevän todella ristiin. Kauankohan tämä ns. "Shokki" tunne kestää töihin paluun jälkeen. Itseäni todella tympii eiole mahdollisuutta olla lasten kanssa kotona (täytyis sanoa itsensä irti, että kotona olo onnistuisi). Henkilökohtaisesti pidän tilannettamme aikamoisena kriisin paikkana josta toivon meidän selviytyvän,(voimakkaat seksihalutkin ovat kadonneet töihinpaluun myötä, ja tästäkin tunnen huonoa omaatuntoa)

Miten muilla on töihinpaluu onnistunut, miten parisuhdetta olette pystyneet hoitamaan? Ainoa ongelma on siis ajan puute. Olen meidän pereestä ehkä ainoa jota asia vaivaa, mutta olenkin sellainen yhdessäoloa kaipaava vaimo/ äiti

Kommentit (1)

Vierailija

Meillä on käyty samoja asioita läpi ja lopputuloksena on, että minä olen kotona. Kohta tulee 15 vuotta täyteen, että en ole käynyt säännöllisesti työssä kodin ulkopuolella.

Meillä koko perhe nauttii siitä, että äiti on kotona. Saavat parempaa ruokaa ja ehdin myös siivota vähän paremmin. Omien tulojen takaamiseksi minulla on pientä yritystoimintaa, jota hoidan kotoa käsin. Se tuottaa just sen verran, että ei ole järkeä lähteä kodin ulkopuolelle töihin.

Uusimmat

Suosituimmat