Haluaisin lähteä jonnekkin reissuun kesällä lasten kanssa, minne kannattaisi lähteä

Vierailija

kun 5v ja 7v lapset, rahaa ei mitenkään hirmuisesti ole käytettävissä (parisen sataa)

kun aina täälläkin puhutaan noista halvoista matkoista, kannattaako lasten kanssa lähteä sellaiselle?

Olen yh ja kauhistelen vähän tuota yksin johonkin lähtemistä (jos en löydä paikalle tms) autoa minulla ei ole joten junalla pitäis Helsinkiinkin ensin mennä.

En oikein mielelläni lähtisi lasten kanssa yksinään edes laivalle, kun en löydä terminaalia tai tiedä miten sinne mennä jne...

eli toisen aikuisen joutuisin varmaan myöskin ottamaan (lue maksamaan) mukaan.

Kommentit (5)

Vierailija

niin harkitsisin kyllä tarkkaan, koska jos loma menee siihen että stressaat vaan, ei kellään ole kivaa.

Parilla sadalla et myöskään kovin pitkälle pääse. Itse suosisin esim lyhyttä tallinnan vierailua, en lähtisi mihinkään kauemmas tuolla rahalla.

Voisiko kohteenanne olla ihan vaan helsinki tai turku?

Vierailija

mutta haluaisin sen toisen aikuisen mukaan. Täältä löydän kyllä helsinkiin, mutta ei ole hajuakaan miten sieltä pääsen terminaaliin, mitä pitää sanoa jne. En ole ikinä yksin ollut missään, aina joku muu saanut murehtia noista hommista.

Millekkään ostosnmatkalle en ole lähdössä, kunhan saadaan lasten kanssa olla vaan. Ruoka matka ja majoitus, muuta ei tarvita

Vierailija

vaan mihin haluat :) Ei tartte stressata. Ja kyllä siellä terminaalissa sitten on helppo tiski löytää josta matkaliput lunastaa.

Matkaan vaan niin saat rohkeutta! Muutaman vuoden päästä varaatkin jo omatoimimatkoja netistä ;)

Vierailija

Pois arkuus, matkailu lasten kanssa on kivaa :)

Eli terminaaliin löydätte ihan varmasti (vaikka taksilla). Esimerkiksi Viikkarilla on välillä ihan kivoja tarjouksia (kannattaa ottaa samantien sellainen isompi hytti, jossa parisänky ja kaksi sänkyä ns., seinällä, on paljon paremmin tilaa ja tarjouksessa viime kesänä sellainen maksoi vissiin 80 euroa). Näin hyttiä voi pitää majapaikkana, vaikkei hirveesti maissa olisikaan.

Tukholmassa kesäaikaan takuuvarma ohjelma on hypätä vesibussiin (lähtee Viikkarin terminaalin vieressä). Vesibussi kiertää noin 7 eri pysäkin väliä, elikä siinä ei voi eksyä, aina löytää takaisin. Menkään ihailemaan vaikka Vaasa-laivaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat