Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jollain käynyt näin? Olen vuosia elänyt pienillä tuloilla, pelannut hirvittävästi

Vierailija

ja rahaa tietysti jäänyt minimaalisen vähän, viikko-pari voisi mennä ettei ollut ollenkaan rahaa, seuraavaksi kun tuli taas joku lapsilisä tms niin säntäsin pelaamaan puolet ja lopuilla ostin ruokaa. Eli rahaa oli VÄHÄN ja totuin elämään pienesti.

NYT olen kokonaan lopettanut pelaamisen ja tuntuu että minulla on hirveästi rahaa, puoleen vuoteen minulta ei ole rahat loppuneet ja olen saanut uskomattomia summia kuukausittain säästöönkin. Tuntuu aivan ihmeelliseltä enkä tiedä mitä tekisin noilla rahoilla kun olen vuosikausia tottunut elämään niin pienesti.

Onko jollain muulla loppunut yhtäkkiä jokin rahasyöppö juttu ja tuntunut samalta?

Kommentit (4)

Vierailija

Vähänkö varmasti tuntuu mahtavalta kun on päässyt riippuvuudesta eroon ja kun vielä itsekin huomaa kuinka elämänlaatu muuttuu :)

T: Poison Ivy, joka neuroottisena pelkää aloittavansa tupakanpolton uudelleen kun vauva on syntynyt

Vierailija

Sinun pitäisi tavata isäni ja kertoa vähän faktoja..Jos menis saman peliiippuvuuden kokeneelta jotain perillekin hänelle. Äitiä ei usko. Ja aina valittaa kun eläke ei riitä mihinkään. Juuri vielä lopetti tupakanpolton ( yli aski päivässä ) joten luulisi että rahaa jäisi vaikka kuinka paljon, mutta kun ei :(

Vierailija

Pelaa ihan mahdottomasti. Esimerkiksi sunnuntaisin on tosi kärttyisä, jos ei kaupat ole auki ja ei pääse automaatille. Samoin joku juhlapäivä: alkaa melkein toivottamaan vieraat pois (olettaen, että on aamusta tehnyt ruokia ja ei ole päässyt mihinkään), jotta ehtii vielä hetkeksi marketin aulaan pelailemaan. Kauhea kiire tulee sitten jo.

Kukaan ei tiedä, paljonko käyttää rahaa pelaamiseen. On sairaan nuuka muuten ja hehkuttaa nuukuuttaan, mutta tuo pelaaminen on se ongelma hänelle. Kuin alkoholisti, joka säästää kaikesta, mutta viina on aina hintansa arvoista. Äidilläni ne on ne hedelmäpelit. Niihin menneet Eurot ei ole mitään, mutta muuten leipoo vaikka kaikki leipänsä, kun säästää hiukan kaupan hinnoista.

Isä välillä saa vähäksi aikaa lopettamaan, kunnes taas kierre alkaa. Isä on yrittänyt laskeskella, paljonko sitä rahaa uppoaa noihin ja joskus vielä työaikana sai jäljitettyä ainakin 500 Euron summan yhtenä kuukautena. Nyt äitini on eläkkeellä, joten peliaikaa on entistä runsaammin. Isäni veikkaa, että automaatteihin uponnut summa kuukaudessa on jotain 500-1000 Euron välistä. Järkyttävää. Äitini saa eläkkeen tililleen ja sieltä makselee pikkulaskuja, ostaa ruokaa yms. ja loput pelaa. Saa eläkettä kuitenkin käteen yli 2000 Euroa.

Vierailija

pelasin 50-60e ja sen jälkeen menin ruokaostoksille. Lapsilisästä 300e voisin pelata hyvin satasen jne

eli rahaa jäi tosi vähän, nyt sitä on niin paljon etten tiedä mihin laittaisin :D

ajatella, jos olisin lopettanut pelaamisen 5v sitten, kuinka paljon minulla olisikaan rahaa säästössä- moneen vuoteen en ole ostanut mitään ylimääräistä hienoa.

Nyt minulla on jos jonkinlaisia vermeitä kotona, olen sisustanut yms

Nyt huomaan kuinka paljon se pelaaminen vei rahaa, eikä tulisi mieleenkään pelata enää yhtään

Uusimmat

Suosituimmat