Mistä S-kaupasta saisi ostettua taulutelkkarin? saisi s-bonukset, mutta onko kalliimpi

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Mä katson meidän 42-tuumaista 2,5 metrin päästä. Aikaisemmin oli pieni telkka enkä nähnyt kunnolla lukea tekstityksiä. Siinä vasta kipeäksi tuli silmät ja pää, kun yritin pinnistellä, että näkisin. Nyt on ilo katsoa telkkaa ja kyllä sitä katsonkin, suorastaan harrastan telkan katselua.

Vierailija

odottaa että tulee tuplabonuspäivät ja ostaa sitten. Saa isommat bonukset =)

Meillä makso 1200€, tosin tv on jo ostettu 2vuotta sitten eli hinnat on kyllä tippunu.

Lainaus:

sitten siellä kaupassa kuin vastaava esim markantalossa.

Vierailija

Oikein huvittaa kun nykyään ihmiset hankkivat aivan liian isoja televisioita ja sitten sitä 40 tuuman ruutua katsotaan 2 metrin päästä.

Lainaus:

Miksi ihmeessä tuijottaa telkkaria joltain tietokoneen monitorin kokoiselta läpyskältä. Meillä on 37 tuumainen ja sekin on jo telkkariksi aika pieni. Makkarissa on sängyn päädyssä 34 tuumainen eikä sekään mikään kohtuuttoman iso ole.

Vierailija

Niin sanottiin kakaroille ennen kun haluttiin ne pois telkkarin edestä. Mun silmät on jo pilalla 21 tuumaisen telkkarin tuojottelusta. On ollut -5 näkö jo 15 vuotta.

Vierailija

Lainaus:

odottaa että tulee tuplabonuspäivät ja ostaa sitten. Saa isommat bonukset =)

Meillä makso 1200€, tosin tv on jo ostettu 2vuotta sitten eli hinnat on kyllä tippunu.

Lainaus:

sitten siellä kaupassa kuin vastaava esim markantalossa.

Vierailija

...on rahvaanomaisen näköinen. Kielii siitä että perheessä ei tehä muuta kuin katsotaan televisiota. itse olisin halunnut 28" mutta tallennusmoduulisia oli vasta 32" eteenpäin niin otettiin sitten se ja on edelleen minusta vähän liian suuri.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat