Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

teinityttö ja yö vieraat...

Vierailija

hei! olen 38v (14v) tytön äiti..tytön luona on jo usein käyny hänen (poika) kaveri ja nyt se kysy lupaa et saisko se tulla yöksi hmmmmm????? mitä teen...poika noin 16-17v.....

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Eli anna tulla vaan. Seksiä et pysty estämään. Puhu tytön kanssa että haluaisko pillerit ja anna kortsupaketti että voi käyttää sitten joskun kun tarvii...

Vierailija

harrastaa seksiä tuon pojan kanssa. Kyse on siitä miillaisen kuvan SINÄ ÄITINÄ annat lapsellesi. Jos sallit pojan yövierailun, on se merkki tyttärellesi että on ok harrastaa seksiä tuon ikäisenä. jos et salli ja sen sijaan keskustelet asioista hänen kanssaan, osoitat välittäväsi ja toivovasi että sekstailut ehtii myöhemminkin.

Eli tyttösi lukee toimintaasi ja päättelee siitä asioita. En ikinä antaisi pojan tulla yökylään tuossa tilanteessa. Tyttäresi on lapsi vielä.

Vierailija

neitsyyden menetin 17vuotiaana "vasta"..että ei se yökyläily automaattisesti panemista tarkoita. voivathan he paneskella aina kun näkevät muualla

Vierailija

15v poika, 16v tyttö ja 17v poika. Jokaisella on paljon kavereita ja yövieraita piisaa.

Pelaavat aika myöhään porukalla. Me vanhemmat menemme aikaisemmin nukkumaan. Yöllä en käy tarkastamassa kuka kenenkin huoneessa nukkuu.

Eipä ole tullut mieleen, että pitäisi olla huolissaan.

Vierailija

Seksiä voi harrastaa, eihän sitä vanhempi voi estää. Mutta KOTONAAN ei tarvitse antaa lapsen käyttäytyä kuin aikuinen!

Lainaus:

Eli anna tulla vaan. Seksiä et pysty estämään. Puhu tytön kanssa että haluaisko pillerit ja anna kortsupaketti että voi käyttää sitten joskun kun tarvii...

Vierailija

Ehtiihän nuo tuon ikäiset mitä vain kun vanhempien silmä välttää, mutta ei tosiaan tarvi mun mielestäni vielä yökyläillä tuon ikäisenä..Pari vuotta minäkin vielä käskisin odottaa..

Poison Ivy

Vierailija

Kun olin itse 14v (hieman alle 15v) niin seurustelin pojan kanssa joka oli 16v. Minusta oli tosi hienoa että äitini antoi tämän pojan jäädä meille yöksi (joskus jopa niin että vanhempani eivät olleet kotona). Ihmettelin hirveästi kun muiden ystävieni vanhemmat eivät antaneet omille tyttärilleen vastaavanlaisia "oikeuksia" ja olin tosi ylpeä omasta äidistäni.

Nyt kun olen itse äiti (tosin tyttäreni on vast 4v) niin ei tulisi todellakaan mieleenkään päästää ketään poikaa yökylään ainakaan ennen kuin tyttö on 16v. Siis ihan oikeasti, että minäkö auttaisin rikkomaan lakia koskien alaikäisten seksuaalista kanssakäymistä? No en todellakaan. Ja se on ihan fakta että ei sitä kauniisti vaan nukuta vierekkäin (tai poika sängyn viereen laitetulla sohvalla).

No, sen siitä sai kun itsellä oli teiniäiti (oli 17v kun sai minut). Kysyi vaan ekan yön jälkeen että miltä tuntui "nukkua" miehen kanssa yö.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat