Pelottaa miehen selän kunto!

Vierailija

Mua hirvittää, kun mies on ruvennut valittamaan delkäkivusta, joka säteilee jalkateriin asti. Musta toi kuulostaa jo aika huolestuttavalta. Mies kolmikymppinen toimistotyöläinen. Lasta (11kg) kantamalla se sitä selkäänsä rikkoo. Nuorempana sen selkä on ollut tosi pahassa kunnossa kai. Melkein joutui leillaukseen. Silloin ku tutustuttiin, selkä oli suht ok.

Itselläkin terveysongelmia ja huolestuttaa mies. Se ei ole vielä käynyt lääkärillä, mobilatia laittanu ja särkylääkettä syönyt tällä viikolla. Kuhan ei olisi mikään pullistuma. Jos mieheltä menee kunto huonoksi niin miten käy? En mä sitä jaksa nostella (90kg), jos se menee niin pahaksi, ett liikkumist pitää auttaa. Sanokaa että olen hysteerinen ja ylihuolehtiva!

Kommentit (8)

Vierailija

Ainoastaan lievää ylipainoa miehellä. Hän tsemppaa kyllä hyvin, koska aiemmin ollut selkeästi ylipainoinen ja tykkää ruoasta. Hienosti on pitänyt viime vuodet painon suht aihaalla. Pitkä mies siis kyseessä.

Sillä on jotain rakenteellista häikkää siinä selässä, senkin takia sitä murehdin. Se vaan ei mun mielestä osaa varoa sitä selkää tarpeeksi hyvin ottaen huomioon taustan.

Vierailija

epäterveelliseen syömiseen ja ylipainoon. Paino on 2v tippunut 30kg ja mieheni nauttii elämästä. Selkävaivatkin ovat poissa. Mutta, mutta! Kun menemme anoppilaan niin siellä kauhistellaan mieheni kutistunutta muotoa. Painaa 75kg ja pituutta on 173cm. Pöytä laitetaan täyteen suolaista ja rasvaista "herkkua". Aamu aloitetaan pullalla. Raivostuttaa, anoppi on aivan kamala! Miksi haluaa lapsensa rairastelevan kuten vanhempansa ylipainon takia...

Vierailija

Säälittäviä tuollaiset nuoret istumatyöläiset, jotka ei liiku ja pidä huolta itsestään. Sitten valitetaan selkävaivoja ja odotetaan että ne parannetaan...vaikka suurimmassa osassa tapauksia itse voisi parantaa ne liikkumalla riittävästi.

Vierailija

Valitettavan monet kärsivät siitä. Minäkin olen kärsinyt siitä jo 14-vuotiaasta lähtien.

Nyt ikää on 24 ja kivut palaavat aina välillä, riippuen siitä mitä työtä teen.

Joskus myös voi olla joku hermo puristuksissa tai välilevyt pullistuma joten kannattaa käydä lääkärissä näytillä jos saisi vaikka selvyyttä asiaan.

Vierailija

Olen mäkättänyt niin, että kyllä se lääkäriin taitaa mennä onneksi. Mietityttää juuri sen takia paljon, kun joskus nuorempana sillä on kai selkä mennyt niin pahaksi, ettei melkein ole muuta pystynyt tekemään kuin maata paikallaan. Itse kun olen myös huonokuntoinen, niin lapsen ja arjen hoitaminen yksin ei mitenkään helppoa olisi, jos mies huonoon kuntoon ehtisi mennä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat