Olisiko ok, jos joku ostaisi kirppismyyntipöydältäsi tavaraa ja pokkana pistäisi nämä

Vierailija

sinulta ostamansa kamat viereiseen pöytään myyntiin, kalliimmalla hinnalla?

Kommentit (9)

Vierailija

Olisinhan minä silloin saanut niistä sen hinnan, mitä pyysin. Mitä tavaralle sen jälkeen tapahtuu, on minulle yksi hailea. Kiva jos joku saa siitä vielä enemmän irti.

Vierailija

Vaikka itselläni onkin päätarkoitus päästä vanhasta tavarasta eroon, on myös kiva ajatella että joku saa siitä kivan löydän itselleen edullisesti käyttöön. Harmittaa että joku kiskoo välistä ja se köyhä opiskelija / whatever jää ilman, kun ei ole varaa ostaa.

Vierailija

Myyn kirpparilla tavaraa josta haluan päästä eroon. Hinnoittelen niin että varmasti saan kaiken turhan myytyä nopeasti (ei ole aikaa mihinkään pitkiin kirppariprojekteihin).

Ei minua kiinnosta mitä vanhoille tavaroilleni myynnin jälkeen tapahtuu.

Jos joku haluaa yrittää myydä kalliimmalla niin saa ihan vapaasti yrittää. Jos sillä jotain tienaa niin uskon menevän tarpeeseen. Ei kait tuommoista huvikseen viitsi eikä jaksa tehdä.

Vierailija

eikä ostaja tinkisi kauheasti, niin mikäpä siinä.

Tietysti hieman oudolta tuntuisi ja alkaisin miettimään, olenko myynyt jotain "arvokkaampaa" ihan pilkkahinnalla.

Vierailija

Ehkä vähän harmittaisi että tuli myytyä liian halvalla, mutta en menisi valittamaan tai muuta. Jokaisellahan on oikeus ostaa ja myydä miten haluaa. Ehkä voisin pitää peukut pystyssä sen suhteen, ettei kukaan ostaisi naapuripöydästä niitä liian kalliiksi hinnoiteltuja kamojani. :)

Vierailija

Olin kerran tädin kanssa myymässä sen tavaroita, ja sen vinyylit lähti ihan salamana toisiin pöytiin. Joku tuli sanomaan sille, että pyytää liian pientä hintaa. Mutta ei se täti oikein muutenkaan osannut hinnoitella, kaikki oli aika alakanttiin. Oli vähän höppänä jo silloin, nykyään ihan dementti vaikka on vasta 65.

Vierailija

Jos myyn vaikka lastenvaatteita tms. edullisesti jollain hyväntekeväisyyskirpparilla, toivon että ne menevät suoraan käyttöön eikä jälleenmyyntiin. Jos taas myyn tarpeetonta ja turhaksi luokittelemaani tavaraa on samantekevää mihin ne menee.

Jos myyn jotain selkeää käyttötavaraa esim. juuri noita lastenvaatteita ja joku "trokarinoloinen" yrittää kovasti tinkiä, kysyn kyllä suoraan mihin tavarat on menossa. Trokarit yleensä hämmentyvät tästä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat