Loukkaannuinko turhasta?

Vierailija

Ollaan miehen kanssa lähdössä pois kotoa ensimmäistä kertaa varmaan pariin vuoteen ihan kahdestaan. Ollaan viikko tätä reissua odotettu. Nyt miehen kaveri sai lapsen ja miehelle tuli kutsu täksi illaksi varpajaisiin. Mies kysyi että jos hommaan jonkun likkakaverin mukaan reisulle ja hän mene sinne varpajaisiin. Et mitä mieltä olen.

Loukkaannuin todella paljon. Loukkaanuinko turhasta? Miehen mielestä kyllä.

Kommentit (11)

Vierailija

Et varmaan, jos loukkaannuit. Tai siis en voi tarkkaan tietää tilannettanne, muta ymmärrän miksi siitä voisi loukkaantua, mutta toisessa tilanteessa ei ehkä loukkaantuisi.. Vaikea selittää. :)

Mutta siis jos loukkaannuit, niin sait loukkaantua. Puhu sille miehelle, ja kerro miten tärkeää sinusta oli lähteä ulos yhdessä. Toisaalta miehelle on ehkä tärkeää kannustaa ystäväänsä lapsen saamisessa ja iloita hänen kanssaan.

En itse oikein ole koskaan ymmärtänyt varpajaisten päälle.

Vierailija

Loukkaannuit varmaan ihan syystä, joka on siis se ettei miestä teidän kahdenkeskinen aika kiinnosta. Ja tietty sun voi olla vaikea saada edes ketään kaveria mukaan illanviettoon lyhyellä varoitusajalla.

Mies haluaa selvästi elää omaa elämäänsä ja mennä omia menojansa. Jos olisi mun parisuhteesta kyse, niin olisin kyllä huolissani ja loukkaantunut.

Toisaalta kaverin varpajaiset on sellainen tilaisuus johon ymmärrettävästi haluaa osallistua, eikä niiden ajankohtaan voi vaikuttaa. >Asioilla on aina monta puolta, mutta mun mielestä olet kyllä oikeutettu tunteisiisi.

Vierailija

mies pyysi kauniisti anteeksi että oli mieleni pahoittanut. Eikä sitä tahallaan tehnyt.

Eli risteilylle mennään viettämään laatuaikaa pitkästä aikaa:)

kiitos vastauksistanne!!

T. ap

Vierailija

kyllä mies mun kanssa edelleenkin lähtis mutta itselle tuli tosi paha mieli hänen ehdotuksestaa. Varsinkin sen takia että ei todellakaan olla piiiitkään aikaan oltu misää kahdestaan. Tästäkin reisusta ollaan koko viikko puhuttu kuinka kivaa ja TARPEELLISTA meidän kerrankin mennä ihan kahdestaan.

Nyt mies sit lähtis vaan mun takia sinne risteilylle vaikka oikeesti haluais mennä sinne varpajaisiin.

Ei kyllä itselläkään ole minkäänlaista fiilistä enään lähteä. Mut matkakin on jo maksettu.

On vaan niin pettynyt olo...

t ap

Vierailija

Nielenkö pettymykseni ja lähdemme reissuun yhdessä. Vai pitäiskö mun sanoa miehelle että menee vaan sinne varpajaisiin. Jäisin itse kotiin lasten kanssa. Vai miten?

t ap

Vierailija

Miks ette ole pariin vuoteen käyneet missään kahdestaan?? Sillai ei kyllä pysty parisuhdetta hoitamaan.. Mutta se ei kuulu tähän.

Riippuu ihan tilanteesta loukkaantuisinko minä, vertaan omaan elämäämme.

Jos kaveri olisi joku mieheni kolmesta erityisen hyvästä ystävästä (joista yksi tuli mieheni varpajaisiin 300 kilsan päästä lyhyellä varotusajalla) ja asuisimme pääkaupunkiseudulla (risteily ei vaadi sen kummempia erityisjärjestelyjä, jos laiva Helsingistä lähtee) ja saisin itselleni ystävän mukaan, en loukkaantuisi. Vaan itse ekaksi sanoisin, että totta hitossa menet sinne varpajaisiin. Risteilylle pääsee "aina" ja jos kyseessä on Tallinkin 24 h, ei rahallinen satsauskaan ole äly suuri. Varpajaisia vietetään vaan kerran ja on tuoreelle isälle tosi tärkeä juttu.

Jos kaveri olisi vaan joku pelikaveri tms. ei niin hyvä ystävä, niin loukkaantuisin enkä enää suostuisi lähtemään risteilylle hänen kanssaan. :)

Vierailija

Etenkin jos tuota teidän reissua suunniteltu pitempään. Tiedän kokemuksesta, että lapsenvahtia yms. on välillä vaikea saada järjestymään ja jos teillä muutenkin on yhteinen aika, saati reissut, kortilla, niin minusta on aika erikoista, että mies asettaa kaverin varpajaiset etusijalle. Minusta varpajaiset eivät edes ole mitkään kovin erikoiset/tärkeät juhlat, joiden kuuluisi mennä "kaiken" edelle.

Vierailija

Älä nyt ihmeessä jätä risteilylle lähtemättä ja jää marttyyrina (?) kotiin. Vai voitko muka todella hyvillä mielin sanoa miehelle, että menee vain sinne varpajaisiin? Minusta tuntuu, että miehellesi on vaikea tuottaa pettymystä kenellekään. Hän haluaisi, että sekä sinä että hänen varpajaisia viettävä kaverinsa olisitte molemmat tyytyväisiä, siksi hän varmaan ylipäätään ehdotti, että ottaisit jonkun kaverin sinne ristelylle mukaan. Etköhän sinä varmaan kuitenkin mene edelle, koskapa hän kuitenkin on valmis jättämään varpajaiset väliin ja lähtemään kanssasi ristelemään.

Vierailija

Jos mies pitää jotain kundien keskinäistä ryyppyiltaa tärkeämpänä kuin risteilyä oman vaimonsa ja elämänkumppaninsa kanssa, niin mies on joko a) henkisesti keskenkasvuinen julli tai b) elää ap:n kanssa vaan mukavuussyistä (täysihoitolassa).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat