Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monella av-äidillä on GUESSin laukku tai lompakko? =D

Vierailija

Mä ostin eilen, musta iso ihana laukku maksoi 195e (oli halpa) ja lompakko 67e (isoksi lompakoksi halpa)

Hitsi että olen niihin tyytyväinen.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Mulla ei ole varaa ostaa edes Tarjoustalosta uutta laukkua. :)

Mutta aivan ihanaa että käytit termiä av-äiti, etkä av-mamma! Tätä olen odottanut! Suomessa on äitejä, Ruotsissa mammoja.

Vierailija

tietävät että inhoan "ns merkkituotteita". On niin lakeria ja bling-blingiä:) Vitsinä ihan kiva mutta olisin itse käyttänyt sen 150€ muuhun. Kun vielä tietää että jenkeissä näitä samoja saa parillakympillä.....

Vierailija

Mulla on sellanen käsitys, että se on ihan white trash -kamaa.

Sain pari vuotta aiemmin yhden laukun lahjaksi (anopilta!!) ja möin sen käyttämättömänä Huutiksessa.

Ei sovi mun Mulberryjen, Furla-laukkujen ja Longchampien seuraan...

Vierailija

mutta nyt niitä on "kaikilla". Usassa ne munkin mielestä on ihan tavis tavaraa. Laukkuja löytyy kaapista, mutta ne on tuotu ulkomailta.

Vierailija

Logot liian isolla, liikaa koristeita jne. Sopii paremmin venäläispissiksille tai miksei suomalaisille vastaaville. Tyyliäni on enemmän Marc Jacobs, Mulberry, Prada ja jotkut Furlan vähemmän tätimäiset mallit.

Vierailija

Eipä ole ei. En harrasta laukkuja. Osaako muuten joku sanoa, että mikä on se kallis mm. Stockalla myytävä laukkumerkki, joka alkaa F-kirjaimella? Nyt lyö ihan tyhjää.

Vierailija

kaksi erilaista lompakkoa, toinen ihan pieni ja toinen iso, mustia molemmat, ja 4 laukkua. Ostin viime kesänä Denveristä outletista, enka maksanut koko kasasta kuin 107 $.

Tykkään, eivät ole liian koristeellisia mun makuuni.

Vierailija

Ihanan kokoinen ja monikäyttöinen, arkeen ja juhlaan.

Mulle aivan sama mitä merkistä muut mieltä.

On mulla Hädgren, Marimekko, Adax laukkujakin. =)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat