Kirppari asiaa

Vierailija

Olen viemässä eka kertaa kirpparille myyntiin tavaraa ja vaatetta.Te jotka kuljette paljon kirppareilla minkälaista tavaraa tai vaatetta yleensä katselette? eli mikä menee kaupaksi? Ja minkälaista hintatasoa kannattaa pitää ettei jää kaikki käsiin,kuitenkin kirppari pöydän vuokrakin on aika kova.

Kommentit (3)

Vierailija

Kolmannen vastaajan hinnat kuulostivat tutuilta minun silmääni, asun Hämeenlinnassa. Vauvanvaatteita saa yleensä alle euronkin. Kovat tavarat tuntuvat menevän hyvin kaupaksi, mulla erilaiset astiat (eivät olleet merkkituotteita) ja myös lelut. Itse hinnoittelin itselle tarpeettomat usein 50snt-2e ja silti loppusumma yllätti aina. 5e on jo kova kirpparihinta. Ehkä ei kannata miettiä pöytävuokraa niinkään, yksikin liian kallis hintalappu saattaa karkottaa tarkemman penkomisen. Rättipinojakaan ei toisaalta kannata jättää sotkemaan pöytää, vievät helposti tilaa ja näkyvyyttä paremmalta tavaralta.

Vierailija

edulliseen hintaan. Ostan mielummin läjän vaatteita, joista saa tingittyä paljousalennusta kuin yhden hinnakkaamman vaatteen. Kannattaa pitää hinnat siis kohtuullisina niin pääset isommasta määrästä vaatteita eroon. Unohda mitä olet maksanut tuotteista uutena. Hinnat ovat yleensä 20 sentistä viiteen euroon.

Vierailija

silmäilen hyväkuntoisia lastenvaatteita. Etenkin farkkuhaalareita, kauluspaitoja, juhlakenkiä, kaikkea sellaista jota tulee hintaansa nähden käytettyä vähän.

Venähtäneitä t-paitoja esim. en ole itse edes vienyt kirpparille, laittanut vaikka rätiksi. Käy katselemassa hintoja etukäteen, riippuu vähän paikasta. Itse hinnoitellut karkeasti: 1€: t-paidat, sukkikset, hyväk. sukat 2€: pitkähih. trikoot ja trikoo- ja collegehousut 3€: neuleet, kauluspaidat, collegetakit, jotkut ulkovaatteet 4€: juhlavaatteet, kengät... Ulkovaatteet 6-15€ riippuen kunnosta. Nämä vain esimerkkejä lastenvaatteista!

Kannattaa miettiä mitä itse maksaisit ja varsinkin nyt ale-aikaan saa kaupasta uuttakin halvalla!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat