Voi vittu tuota äijää!

Vierailija

Lähdin klo 12 asioille ja tulin juuri äsken kotiin, mies jäi sohvalle makuuasentoon lähtiessäni.

Nukkui vajaan tunnin ennen kuin lähdin, kun oli niin väsynyt, kun käytti esikoisen aamulla parturissa.

Ennen kuin lähdin puhuin että laittaa lapset ulkoilemaan.

Soitin kaupasta klo 14, ei vastannut puhelimeen, soitin uudelleen klo 14.15 ei vastannut puhelimeen, soitin klo 14.40 ei vastannut puhelimeen. Ajattelin että on ajamassa moottorikelkalla lasten kanssa eikä kuule puhelimen sointia. Soitti sitten takaisin klo 14.50, ei ollut kuulemma kuullut puhelinta, kun oli yläkerrassa, ajattelin että ulkoilun jälkeen laittoi lapset päikkäreille.

Tulin kotiin ja koko sakki oli yläkerrassa, lapsista 2 nukkui ja yksi hyppi pystyssä, mies makasi sängyssä ja sanoi muiden lasten vasta nukahtaneen.

Se paska oli kyyrännyt koko sakin yläkertaan kun lähdin ja laittanut piirretyt pyörimään telkkuun. 3,5 tuntia ovat olleet siellä yläkerrassa, kun ulkona olisi ollut loistava ulkoilukeli ja kotihommiakin olisi ollut tehtävänä.

Sängyt oli edelleen pettaamatta, ruokaa ei ollut laitettu, matot on edelleen ulkona tuulettumassa, paikat on sekaisin, tiskikone tyhjentämättä

Jos miehen vajaan tunnin kaupunki reissu näin uuvutti, niin mitenhän se minun 3,5 tunnin kauppareissu on sitten minut uuvuttanut.

Ei oikein motivoi!

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Mä tulin eilen illalla klo 23.20 treeneistä. Koko perhe oli ylhäällä. Nelivuotias esikoinen sanoi, et katottiin isin kanssa taisteluelokuvaa (K13). Pikkasen vi..tti, kun juuri oltiin saatu lasten nukkuma-ajat loman jäljiltä kuntoon ja sit ukko valvottaa niitä ja näyttää vielä jotain taisteluleffoja.

Vierailija

Mä olen kyllä sitä mieltä että jokaisessa on jotain vikaa...

Mulla sattuu olemaan mies joka ei tee kotitöitä eikä oikeestaan muuta kun käy töissä ja omissa harrastuksissaan. Minä siis töiden päälle hoidan lapset ja kodin yms... ja hoidan myös miehen ed liitosta olevan lapsen asiat ja tapaamiset (siis lapsen äidin kanssa sovin aina miten lapsi meille tulee).

Myöskään minun mieheni ei ulkoile meidän kanssa ja muutenkin kaikki mistä minä tykkään niin ei miestä kiinnosta.

Aina ei mies tälläinen ole ollut, oliko se sitten alkuaikoina ennen lapsia vain jotain esittämistä että käytiin yhdessä kaupassa vai johtuuko jsotain muusta, nykyään on aina väsynyt (nyt sai asiaan lääkkeitä ja katsotaan josko siitä piristyisi).

Mutta pointtina oli se että minun mies ei juo viinaa, ei ole väkivaltainen eikä käy vieraissa ( okei nyt joku sanoo että mistäs tiedät, mutta tiedän vaan, kyllä sen niin hyvin tunnen).

Niistä asioista olen erittäin onnellinen!

Vierailija

Yks nukkuu tuolla kun pitää aina keikkua viikonloppuna hereillä klo 2-3, luulee kai edelleen olevansa sinkku. Ei siis dokaa, mutta lukee, katsoo telkkaa ja on tietokoneella koko yön ja sitten on päivät kuin nukkuneen rukous. Jos ei mene nukkumaan, niin nukkuu sitten sohvalla jopa istuallaan. Teepä hänen kanssaan sitten jotain viikonloppuna päivisin.

Tekee kotitöitä, jos PYYDÄN, mutta ei minkään valtakunnan oma-aloitteisuutta kyllä ole. Vituttaa ainainen pyytely, että tekisitkö ja voisitko jne. Lasten kanssa kyllä jaksaa touhuta, eli on hyvä isä, mutta ei todellakaan mikään kodin hengetär. Jos lähden kotoa johonkin, niin voin varautua siihen, että täällä ei ole pistetty rikkaa ristiin ja kaikki paikat on levällään, kun on leikitty sirkusta ja teatteria jne. jne. Joo, joo pitäisi kai olla tyytyväinen kun on hyvä isä, mutta joskus vituttaa ainainen saamattomuus kotitöissä ja ainainen pyytely. Itse en kestä olla kaaoksessa, joten en pysty antamaan samalla mitalla takaisin.

Vierailija

olen tottunut, että mies ei oikeistaan mitään kotona tee kun tekee sesonkina niin paljon töitä ja käy kotona oikeistaan vain nukkumassa.

Nyt on vain tosi hiljaista ollut työrintamalla, ettei se ole mikään syy lorvia.

Ja odotin vain että olisi mennyt lasten kanssa ulos tai laittanut lapset ulos ja touhuillut itse sisällä, mutta on nyt vain maannut klo 11=> ja kuorsaus vain kuuluu yläkerrasta.

Vituttaa!!!

Ja joka sanoi että isäntä nukkuu sohvalla ja emäntä istuu tietsikan äärellä vain tiedoksi että tässä ohimennen nämä viestit olen kirjoittanut kun olen tyhjentänyt kauppakassit kaappeihin, tyhjentänyt ja täyttänyt tiskikoneen, sylitellyt kuopusta kun heräsi päikkäreiltä ja nyt alan laittamaan ruokaa

T:ap

Vierailija

Miksi sinulla meni kauppareissulla 3,5 tuntia - ostitko kaupan tyhjäksi?

Tätä ei sais kyseenalaistaa mutta mutta teen sen. Tuntikin on jo pitkä aika kaupassa käyntiin ja puolitoista aivan maksimi.

Mitäs olisit tehnyt lyhemmän reissun ja ollut kotona työnjohtajana käskyttämässä ukkoas.

Vierailija

ihan vaan sillä perusteella, että se logiikka ei toimi sitten kun äiti palaa töihin. Mun mielestä kotiäidille kuuluu toki paljon enemmän kuin työ-isälle sillä perusteella, että esim. ruokaa yms menee enemmän silloin kun ollaan kaiket päivät kotona. Kun ollaan töissä + hoidossa, ei niitä päivän ruokahommia tarvitse tehdä kenenkään. Loput pitäisi olla jaettavissa jollain systeemillä.

Puhun vaan siitä, mitä pitäis olla... minä käyn töissä ja mies koulussa ja minä hoidan lapset ja kodin ihan täysin.. 10 vuotta on mennyt enkä ole saanut ukkoa koulutettua *mrrr

(anoppi mokoma opetti täyshoidolle...)

Vierailija

Eilisestä vielä sen verran, että karjaisin äijälle että vaihda nyt hyvänen aika kylkeä välillä ettei tule makuuhaavoja ja ilmeisesti käsitti että nyt olisi jo parempi nousta ylös.

Kunnon riidan pistin pystyyn ja ilmeisesti jotain meni perillekin, kun illalla auttoi kotihommissa ja nousi aamulla lasten kanssa ja laittoi jopa kunnon aamupalan heille, eilen oli antanut kaikille vain jacky makupalat!

T:ap

Vierailija

Lähde nyt kaverin kanssa piiittkälle lenkille ja sen jälkeen lämmitä sauna ja istu siellä naamion kanssa 2 tuntia, aja säärikarvat ja lakkaa varpaankynnet....

Vierailija

Jos miehellä on vapaapäivä ja lapset ovat hänen kanssaan kotona, hän ei voi tehdä mitään muuta kuin hoitaa lapsia, esim. pyykinpesu tms. ei onnistu. Kun minä tulen töistä, saan painaa hommia illallakin. Kotitöiden lisäksi saan hoitaa lapset koonaan, "kun olen kerran ollut koko päivän töissä", sanoo ukko.

Jos minulla on lomapäivä, ja lapset ovat kanssani kotona ja ukko töissä, on selvää, että hoidan päivän aikana myös pyykit sun muut hommat. Kun ukko tulee töistä, hänen pitää saada levätä, "koska hän on ollut koko päivän töissä". Eli minä hoidan silloinkin kodin ja lapset.

Joku tässä ei täsmää... Hmmmm... Ketuttaa!

Vierailija

Tee samat kuviot itse vaikka heti huomenna, makaat vaan sohvalla ja odotat, että ruoka kävelee pöytään, lapset ja sotkut hoituvat itsestään. Anna miehen maistaa omaa lääkettään vähän pidemmänkin aikaa, ehkä tepsii, ehkä ei.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat