Auttakaa, mitä teen..

Vierailija

Olen raskaana, viikot 10+2. Tänään joskus puolen päivän maissa vessareissulla paperiin pyyhkiessä siihen tuli sellaista limaa jossa oli verta. Sen jälkeen ei ainakaan vielä ole tullu mitään. Mitä teen, tarviiko käydä päivystyksessä? Onko mahdollisesti alkava keskenmeno?? Itkettää. En jaksais sellaista!! Oon aivan sairaalloisen väsynyt. Jotain alavatsa kipuja on ollut, samoin selän puolella, mutta sellaisia on ollut aiemminkin. Mistä tiedän mika kipu on ns. normaalia? Kiitos jos joku sanois jotain...

Kommentit (3)

Vierailija

ei tuo välttämättä tarkoita mitään... me täällä netissä olijat ei sitä voida tietää, mutta kerron sulle että mulla oli myös noilla viikoilla verituhrua ihan pikkareissa asti eikä se meinannut mitään. Yritä rauhoittua ja luottaa siihen että kaikki menee hyvin :)

Vierailija

Sinun täytyy vain koittaa rauhoittua. Verenvuoto on todella yleistä, usein ihan harmitonta. Sen varmasti tiedät jo. Se voi myös olla merkki alkaneesta keskenmenosta, mutta sitä et voi vielä mitenkään tietää.

Todella usein se on harmitonta. Olikohan niin että joka viidennessä raskaudessa on pientä harmitonta vuotoa. Koita olla murehtimatta. Jos vuoto jatkuu, käy sitten lääkärillä.

Nämä asiat ovat meidän hallitsemattomissa.

(Jos huonosti käy, tule vauvakuumeelle Haahut-ryhmään, siellä kaikki ovat kokeneet keskenmenon.)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat