Mennyt täysin luottamus kaikkiin miehiin!

Vierailija

Nyt sinkkuna taas ollessani ei voi kuin todeta että jokainen mies on oikea häntäheikki. Jos tilaisuus vain koittaa niin petetään varmasti.

Vaikka aloittaisinkin uuden suhteen olen 100% varma että mies jossain vaiheessa pettää.

Kenellekkään ukolle ei voi puhua ystävällisesti ja välittömästi saman tien ollaan kiipeämässä säärtä pitkin oli vaimo ja kakarat tai ei. Mulla menee heti kiinnostus kun kuulen että mies on varattu.

Kommentit (5)

Vierailija

Oon ikäväkseni huomannut aivan saman tässä muutaman sinkkuvuoden aikana. Ja kyllä - paikkana voi olla mikä tahansa päiväkodista lähtien, missä nämä ukkomiehet yrittävät.

Pelottaa ajatellakin tulevaa suhdetta, kun ei ole luottamus päässyt näiden kokemuksien perusteella kasvamaan tuota ihmisten uskollisuutta kohtaan. Tosin saattaahan tässä käydä niinkin, että olen sinkkuna lopun ikääni. Eipähän sittten tarvitse ainakaan vaivata päätänsä..

Vierailija

Oon ikäväkseni huomannut aivan saman tässä muutaman sinkkuvuoden aikana. Ja kyllä - paikkana voi olla mikä tahansa päiväkodista lähtien, missä nämä ukkomiehet yrittävät.

Pelottaa ajatellakin tulevaa suhdetta, kun ei ole luottamus päässyt näiden kokemuksien perusteella kasvamaan tuota ihmisten uskollisuutta kohtaan. Tosin saattaahan tässä käydä niinkin, että olen sinkkuna lopun ikääni. Eipähän sittten tarvitse ainakaan vaivata päätänsä..

Vierailija

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat