Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huutaako/karjuuko teidän miehet lapsille??????

Vierailija

välillä vituttaa kuunnella, kun niin usein asioista huudetaan. joka päivä lähestulkoon. itsekin huudan toki joskus,mutta vain äärimmäisissä tositilanteissa, joissa toinen lapsista tekee toiselle esim, jotain pahaa. siis pahaa millä voi olla vaaralliset seuraukset, saunan lauteilla töniminen tmv.

mies huutaa aina jos maitolasi kaatuu tmv.

Kommentit (8)

Vierailija

Turha yritätäkään vaatia toista hillitsemään itseään, jos itsekään ei osaa. Erityisesti väsyneenä ja stressi/kiiretilanteissa tulee huudettua. Välillä käy niin, että karjahdan täysin suhteettoman kovaa pienellekin jostakin pikkujutusta, joka vain sattuu olemaan sillä hetkellä liikaa. Silloin kyllä jutellaan jälikäteen ja selitän lapselle, että äiti nyt oli jostain syystä valmiiksi hermostunut ja siksi huusi liikaa. Olen varmaan huono äiti. :(

Vierailija

... mies ei huuda. Joskus saattaa tarvittaessa korottaa hieman ääntään viisivuotiaalle, ja se riittää.

Mutta huutaminen on valitettavasti minun huono tapani. Kun suutun, niin huudan. Tiedän perineeni tavan äidiltäni, mutta minun on silti vaikea hillitä huutamistani, kun suutun. Vaikka kadun sitä jälkeen päin. En nyt lasin kaatumisesta, mutta joskus väsyneenä mitta vain tulee täyteen.

M

Vierailija

väsyneenä huutaa. Ja niin huudan minäkin. Toiseen lapsista huutamisella ei ole mitään vaikutusta, toinen taas säikkyy sen verran että se toimii. Paha tapa, mutta olen jo antanut meille anteeksi.

Vierailija

kun lapsi ottaa mallia ja alkaa selvitellä asioita huutamalla. Eikä siitä saa olla edes vihainen, jos se on aikuisellekin hyväksytty tapa.

Vie muuten lapsen itsetuntoa, kun vanhemmat repeävät vahingoistakin.

Vierailija

mutta kylla valilla huudetaan, molemmat. Itse olen rauhallisempi mutta nyt raskaana ollessa tuntuu etta pinna menee helpommin.

Sen olen kylla huomannut, etta kun mies huutaa niin se tuntuu niin paljon pahemmalta kuin jos itse sen tekee. Poika on kylla sen verran hyvakaytoksinen, etta siihen tehoaa paremmin kun yrittaa rauhallisesti esittaa asian.

Tuntuu kylla ihan yhta pahalta jos toisellemme huudetaan lapsen kuullen, vaikka yritetaan heti sopiakin lapsen nahden.

Uusimmat

Suosituimmat