Jaahas, naapurin yh:n luona ravaa miehiä!

Vierailija

Nainen muuttanut 5 viikkoa sitten kolmen lapsen kanssa ja yksi mies liikkunut siellä useasti. Nyt lapset viikonlopun isällään ja jo ERI mies lähti asunnosta. Heti kunlapset poissa, munaralli alkaa. Surullista.

Kommentit (10)

Vierailija

Voi kun olisit ollut mun naapuri tässä muutama vuosi sitten, niin olisi sulla ollut ikkunaverhojen raosta kytättävää. Mulla kun saattoi samana iltana käydä usein kaksikin miestä (toinen oli nykyinen mieheni ja toinen oli exän nyxän exä - meillä oli paljon juteltavaa, olihan meillä yhteisiä intressejä). Niin ja minulla on kaiken kukkuraksi vielä 5 miespuolista ystävää ja heidänkin kanssa olen toki viettänyt aikaa.

Munaralli on kyllä niin kaukana totuudesta kuin vain voi olla, minulla on ollut ihan tapana viettää kavereiden kanssa aikaa niin kuin kavereiden kanssa vietetään. Housut pysyy jalassa niin nais- kuin miespuolistenkin ystävien kanssa.

Vierailija

niin kai se sitten just tuolla tavalla _kuvittelee_ tietävänsä muiden, ihan vieraiden, ihmisten asioita.

Mieli ei ole sellaisella (ap:n kaltaisella) riittävän avara tajuamaan, että se mitä hän näkee (tässä tapauksessa siis kyttää) ja mistä vetää _omat ilkeät päätelmänsä_ on usein, jollei jopa aina, aika kaukana _totuudesta_. Hirmu yksinkertaisen kuvan saa tuollaisesta ihmisestä.

Tuollainen naapureiden kyttääminen on muuten paitsi rumaa myös todella säälittävää. Ei kuulu muiden asiat sulle, kyylä.

Vierailija

Mulla oli ja on vieläkin mies kavereita. Joskus niitä kävi kaksin kappalein kylässä.

Kutkuttaa kun nyt mietin, että naapurit ajatteli, että kimppakivaa ;)

Vierailija

Oli meillä 4 tuntia vaikka oma mieheni oli kotona!!!!! Mieti kuule sitä. Ja on asuttu tässä vasta 3 viikkoa ja jo nyt oli erinäköinen mies täällä kuin oma mieheni!

Vierailija

Eiköhän se ole naapurin oma asia ketä luonaan käy kylässä?! Ja sitä paitsi sanoit, ettei lapset ole kotona, se on ainakin positiivista! ja kuten edellisissä vastauksissa jo tuli ilmi, niin kai ihmisellä voi olla myös kavereita, ei kaikkien kanssa panna!!

Mitäpä jos laittaisit ne verhot kiinni ja nauttisit illasta sen oman ukkos kanssa?!?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat