Varomatonta... :(

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

kamalaa, mun poika on pienenä meinannut tukehtua kun löysi jostain jonkun karkin joka jäi kurkkuun, kyllä siinä menee tosi paniikkiin, onneksi sain pikkumiehen oksentamaan sen pois kun käänsin koko jätkän väärinpäin ja hakkasin selkään.

Älkää nyt pliis alkako haukkumaan kun ei asiasta tuon enempää tiedetä.. Toivottavasti vauva selviää

Vierailija

Lainaus:

ei kai sellainen osaa vielä itse kontata ja kiivetä altaaseen? meillä ainakin tuo kesäkuussa syntynyt makaa kuin tatti paikallaan tuossa lattialla?

Meillä on kesäkuun lopussa 2008 syntynyt lapsi joka konttaa ja nousee itse seisomaan tukea vastaan. Punkee esteiden yli jo tosi hienosti.

Vierailija

kaikki hyvin

haluan nyt sanoa kaikille että en todellakaan jättänyt lastani vessaan vaan oltiin menossa pesulle ja laitoin valmiiksi lapsille veden vannaan ja saga oli vielä eteisessä kun menin herättämään isoa siskoa pesulle ja tällä välillä oli tyttö ehtinyt veteen...tuntuu tosi kurjalta nää turhat syytäkset...kaikki tekee joskus virheitä ja näin yksinhuoltaja äitinä mä yritin parhaani ja silti kävi näin Mutta nyt on tyttö toipunut ja lääkärit päästävät ilmeisesti tytön tänää kotiin...ja mä sain lääkäreiltä kehut siitä että olin alkanut toimimaan enkä mennyt paniikkiin se oli kuulema sitte loppujen lopuksi pelastanut tytön hengen...myös minulle sattuu joskus virheitä mutta voitte olla varmoja että tilanteesta opin ..joka päivä se pyörii mielessä muistuttamassa miten kavalaa vesi..kiitos kuitenkin kaikille niille jotka oikeesti halus mua tukea..huomenna meillä on kontrolli omalla neuvolalääkärillä mutta kaikki näyttäs olevan kunnossa saga on ilonen ja jaksaa hymyillä ja hokea äitiä:)<3333

Vierailija

Lainaus:

Meni toiseen huoneeseeen, ei vain kääntänyt selkää. Yrittää sepittää juttua mieleisekseen, sen sijaan että tunnustaisi koko totuuden. Onko äidissä muutenkin jotain vikaa? Ei taida olla ihan....

Vierailija

Tukehtukaa omaan syyllisyyteenne kun omalle nupullenne joskus tapahtuu joku tapaturma!

Jokainen, jolla on enemmän lapsia kuin 1 vauva, tietää, että jokaista lasta ei voi vahtia joka sekuntti. Vahinkoja sattuu KAIKILLE.

Väittäisin, että JOKAINEN lapsi tippuu joskus sohvalta/ sängystä/ portaita, kaatuu lyöden päänsä lattiaan/ maahan/ kylpyhuoneen lattiaan jne.

On meilläkin lapset joskus luiskahtaneet kylpyammeessa veden alle ja vetäneet röörit täyteen vettä vaikka itse olen istunut vieressä!

Vierailija

Minusta kirjoituksesta saa sen käsityksen, että vauva oli mennyt kylpyhuoneeseen, jossa amme täynnä vettä (teksti: hankkikaa lukko oveen). Toivottavasti vauva selviää. Pahimmassa tapauksessa jää henkiin, mutta saa vaikean aivovaurion.

Näitä aina silloin tällöin sattuu: muistatteko kuin muutama vuosi sitten 1v hukkui kotiviininvalmistusastiaan, jota säilytettiin kylppärissä.

Se minustakin on mielenkiinnoista, että heti näin järkyttävän tapauksen jälkeen äiti kommentoi asiaa heti galleriassa. Kuvaa varmasti sitä miten tärkeäksi yhteisö koetaan. Ennen soitettiin heti kaikille sukulaisille, nyt ilmoitetaan ekaksi galleriassa.

Vierailija

Lainaus:

Mutta vauvasta otettu kuva loppiaiselta, ja teksti: "viel on sulla leikin aika, aika armas lapsuuden sulle loistaa taivaan tähdet siintää saaret satujen<333rakkaudella äiti" ja tälle päivälle vauvan kuvaan jostain omasta pikku enkelistä... Puistattavaa!

*Lapset eivät ole mitään leluja!*

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat