Hienoa Marja Tiura - elämänarvot kohdallaan, ennen en sietänyt tuota naista

Vierailija

yhteen lehtijuttuun?

Mulle on ainakin ihan samantekevää, kuinka pitkään kukin on lapsensa kanssa kotona ja miten hän "sisäistää" äitiytensä.

Kommentit (3)

Vierailija

olleet elämänarvot kohdallaan, koska hän on ollut linnanjuhlissa erikoisissa asuissa? Hmm, tällä hetkellä olen kiinnostuneempi sinusta kuin Marja Tiurasta. Kerro lisää itsestäsi!

Vierailija

mutta nyt kohosi pisteet. On sisäistänyt äitiyden ja haluaa viettää aikaa lapsensa kanssa. Moni poliitikko on valinnut toisin, töihin pikaisesti takaisin.

Luulin Tiuraa tätä ennen tyhjäpääksi jota kiinnostaa pelkästään oma pukeutuminen. Tällainen kuva on välittynyt patsastelusta linnanjuhlissa mitä erilaisemmissa huomiota herättävissä asuissa.

Ilta-Sanomat:

"Lapsi muutti elämäni"

10.1.2009 9:23

Kansanedustaja Marja Tiura siirsi paluutaan eduskuntaan syksylle, Ilta-Sanomat kertoo.

- Olen aina mennyt tuhatta ja sataa ja ollut liiankin pedantti. Lapsen saatuani marssijärjestys muuttui ja päätin pitää kunnon äitiysvapaan. Palaan eduskuntaan todennäköisesti syyskuun alussa, kokoomuksen kansanedustaja Marja Tiura kertoo Ilta-Sanomien haastattelussa.

Tiura uskoi aiemmin palaavansa työtehtäviin jo ensi keväänä.

- Meillä kahdella riittää niin paljon tekemistä, että hyvä kun ehdin imuroida välillä, kansanedustaja kertoo lehdelle.

Tiuran kaksi ja puoli kuukautta vanha poika kastettiin loppiaisena Emil Frans Johaniksi. Perheen kesken pikkuista kutsutaan kuitenkin Eemeliksi, Tiura kertoo lehdelle.

Kansanedustajan mielestä suomalaistytöistä kasvatetaan ahkeria ja työteliäitä naisia, joille äitiysvapaat ovat etuoikeus. Hän kiittää haastattelussa useaan otteeseen presidentti Tarja Halosta naisten aseman ja tasa-arvon edistämisestä.

IL

Vierailija

Ei oikein jaksa puida näitä kansanedustajien perhevapaita. Olisin minäkin kotona kansanedustajana niin pitkään kuin mahdollista, kun saa ihan samaa palkkiota kuin ennenkin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat