Kyllä naurattaa! Lapsen suusta totuus tulee!

Vierailija

Meillä oli tänään kylässä mukava kaveripariskunta. Heillä on vaan se inhottava tapa, että ahmivat ihan hulluna ja saattavat ottaa pöydästä tarjottavia niin paljon ettei muille riitä. Olen tätä mielessäni monta kertaa ihmetellyt, mutten ole siitä ääneen viitisinyt edes miehelleni sanoa.

Meidän 3v totesi tänään kirkkaalla äänellä: "Ei pöydästä saa rohmuta, yksi herkku kerrallaan! Kaikille täytyy riittää!"

Kommentit (9)

Vierailija

Tosin herää kysymys, että kuinka vähän tarjottavaa teillä on yleensä pöydässä?! Meillä kun aina jää kaikkea yli... Mä luulen, että teidän kaverit on samassa luulossa, kuin itsekin olen ollut aina, että joka sorttia pitää ottaa, on epäkohteliasta olla ottamatta tarjottavia... Tässä varmaan kasvatuskohtaisia eroja.

Vierailija

hyvä kuin lautasessa reunat riittää ja ottavat aina lisää monta kertaa samanlaisia annoksia.

Esim nyt saattavat ottaa 7 minipizzaa joita toiset ottavat 2-3kpl.

Vierailija

vähän kerrallaa eikä hamstraa kaikkea lautaselle ja sitten jätä kaikkea syömättä. Ollaan taidettu joskus sanoa lapselle, että jätetään muillekin, kun aikoo ottaa kaksin käsin jotain eikä jaksakaan syödä tai ei pidäkään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat