Auttakaa!! En saa työkaveria mielestäni. Mikä tähän auttaa????

Vierailija

En tajua, mikä minulla taas on. Työkaveri pyörii mielessä koko ajan. Olemme tutustuneet viime aikoina töissä paremmin ja hänestä on tullut minulle tärkeä kaveri. Arvostan häntä, meillä on hauskaa ja parannamme yhdessä maailmaa.

Haluan todellakin pitää tämän vain kaveruutena, mutta miksi sitten hän on jatkuvasti ajatuksissani? Tuntuu että pientä vipinää on puolin ja toisin, ei vain minun puoleltani. Miksi, miksi, miksi?

Onko minun nyt luovuttava kaveristani, jotta saan järkeni takaisin? Tuskin tarvitsee edes mainita, että varattuja ollaan molemmat.

Kommentit (10)

Vierailija

Itse kyllä olen kokenut sen positiivisena tunteena. Mitään pelkoa ei ole, että asia kehittyisi pidemmälle, vaikka toinenkin osapuoli on samoilla aaltopituuksilla. Meillä on aika suuri ikäero ja ihan erilaiset elämäntilanteet. Itse rakastan miestäni ja muutenkin olen erittäin tyytyväinen elämääni. En olisi niin typerä, että lähtisin tätä kuviota hajottamaan ihastuksen takia. Mutta toisaalta pieni flirtti töissä antaa potkua muuhunkin elämään. Ihan omaan makuuhuoneeseen asti ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat