Onko 32v "kolmikymppinen"
klo 22:07 | 10.1.2009
Vai voiko vain tasan 30v sanoa iäkseen "kolmikymppinen"?
Hitto kun tunnen itseni älyttömän vanhaksi ja koitan jotenkin tätä ikääni pyöristää :D
Vai voiko vain tasan 30v sanoa iäkseen "kolmikymppinen"?
Hitto kun tunnen itseni älyttömän vanhaksi ja koitan jotenkin tätä ikääni pyöristää :D
Ladataan...
Saat ilmaisen näytelehden ja parhaat juttumme sähköpostiisi kerran viikossa.
Mä täytän seuraavaks 34 ja sit ehkä mietin, että voinko enää olla kolmekymppinen
.
t: 39 v nelikymppinen
t. 38 v
Siitä seuraavasta ihmisten käsityksissä alkaa nelikymppisyys.
Joidenkin mielestä taas sellanen 28-38 vuotias on kolmikymppinen. Kun sitten ollaan siellä kolmenkympin lähettyvillä, on rehellisempää puhua jo nelikymppisestä.
Olen 34 v 7 kk. Olenko kolmevitonen? ;))
että olisi vielä 39 vuotiaana "kolmikymppinen" eli "lähes nuori". 40 vuotis synttäreinä saattaa iskeä hirveä ahdistus kun on aikuinen ja keski-ikäinen ihan peruuttamattomasti. Kaikki yrittää olla mahdollisimman pitkään mahdollisimman nuoria. Kaduilla ja baareissa saattaa nähdä yli 30-vuotiaita pissiksiä. Mikä siinä ikääntymisessä on oikein vikana. Yli 30-vuotias on jo ihan aikuinen ja sen voisi hyväksyä. Nelikymppinen on kaikilla kriteereillä jo keski-ikäinen ja mitä nopeammin sen hyväksyy itse, niin sitä paremmin tulee itsensä ja ympäristönsä kanssa toimeen.
minä olen 31,5-vuotias kolmekymppinen
suomalaisen odotettavissa oleva elinikä on muistaakseni 72 vuotta eli 36 vuotias on tarkalleen keski-ikäinen...
.
pyöristeltiin kakkosia. 21-vuotias on kakskybänen ja sitä rataa...
Mä tiesin että teihin voi luottaa! Miehen pöhkö oli toista mieltä - eli väärässä! :D :D
ap