G: mistä et tingi ostosten suhteen?

Vierailija

Siis ruokaan, vaatteisiin, elektroniikkaan, autoihin, asuntoon yms. liittyen.

Itse en ikinä osta keinonahkakenkiä tai -laukkuja, vaikka niiden merkki ja brändi olisi mikä tahansa!

Kommentit (13)

Vierailija

- Ruokakaupassa kotimaisista vihanneksista/hedelmistä, tietyistä laadukkaista tuoremehuista

- Omista kengistä en tingi kovasti, hyvät kengät jalassa on kaiken aja o :)

- Asunto asioissa en tingi asuinalueesta!

Vierailija

Lainaus:

- Ruokakaupassa kotimaisista vihanneksista/hedelmistä, tietyistä laadukkaista tuoremehuista

- Omista kengistä en tingi kovasti, hyvät kengät jalassa on kaiken aja o :)

- Asunto asioissa en tingi asuinalueesta!

Vierailija

että eivät jostain tingi, ovat eliittipaskaa.

Itse olen opiskelijana joutuntu 90-luvun alussa kyll ätinkimään ihan kaikesta. Jos ei ole rahaa, niin silloin ei ole asioita, joista ei muka voisi tinkiä.

Vierailija

ja lihasta. en ikinä osta esim. kasleria ja broilerin liha on aina fileetä, ei missään nimessä paistia. ja ei mitään halpismerkkejä kuten pouttu tai wursti.

Vierailija

Kengät mullakin tuli ekana mieleen. Huonoilla kengillä saa itsensä vain kipeäksi.

Kovin helposti en osta vaatteita, jotka on tekokuitua pl. urheiluvaatteet.

Sitten palvelusta en kovin mielelläni tingi, vaan tässä maassa sitä joutuu tavan takaa tekemään. Mutta jos vaihtoehtona on hyvä palvelu ja silti järkevä hinta tai hullunhalpa, niin kyllä mä valitsen hyvän palvelun. Esimerkiksi me ostetaan kaikki ruoat meidän lähimarketista, koska ne tilaa sinne kaiken mitä keksii pyytää. Hinnat eivät ole kaikista kilpailukykyisimmät, mutta valikoima ja palvelu on plussaa.

Turvavarusteissa en myöskään tingi. Mä en ostaisi ikinä turvaistuinta käytettynä, koska ei voisi tietää onko se ollut kolarissa tms.

Vierailija

Leivinpapereista lihaan, kasviksiin ja maitotuotteisiin jne.

Ostan aina kotimaisen vaihtoehdon mikäli sellainen on saatavilla.

Lihan suhteen olen tarkin, jos tarjolla ei ole kotimaista, en osa mitään.

Vierailija

Olen elitistipaska. :)

En tingi ruuan laadusta, lasten tai aikuisten kengistä, vaatteista, sisustuksesta, kampaajasta, hotellin tasosta...

Vierailija

En osta mitään ylihintaista.

En osta mitään mikä maksaa omasta mielestäni liikaa. Olen itse määritellyt tietyn hintatason tavaroille, palveluille, ruualle, jne. Ja jos menee sen yli, niin silloin en osta, koska mielestäni se on täysin älytöntä. Jään mielummin ilman.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat