jos kuntoilee näin eikä laihdu onko syy sit siinä mitä syö?

Vierailija

painoa n 90, 10 pitää saada pois mut näin olen yrittänyt jo 2 vuotta!! he. No, uusi vuosi ja uusi yritys. Asia niin että liikun suht paljon (no, 5v sitten "asuin" kuntosalilla mut silti ihan ok määrä, vai?) Esimerkiksi

maa tunnin reipas kävely

tiistai tunnin reipas kävely

keskiviikko uinti kilsan

torstai kuntopyöräilyä tunnin

perjantai -

lauantai tunnin reipas kävely

suunnuntai kuntopyöräily tunnin

joskus on 2 vapaapäivä viikossa.

Popsin kyl karkkia päivittäin mutta ruoka muuten aika terveellistä, esim salaattia, tummaa leipää jne. Kommentteja?

Kommentit (5)

Vierailija

Ensinnäkin jätä päivittäiset karkit ja pidä karkkipäivä niin kuin lapsilla. Jos ei onnistu, vähennä päivittäisiä määriä. Tai korvaa makea vaikka kuivatuilla marjoilla/banaaneilla yms. Ovat edes terveellisempiä.



Noudata lautasmallia: puolet lautasesta kasviksia ja puolet esim. laatikkoruokaa (tai 1/4 lihaa/kalaa yms. ja 1/4 perunaa/riisiä yms.). Suosi keitettyjä kasviksia: kun ovat lämpimiä, tuovat illuusion "kunnon" ruuasta, vaikkei niistä ole kaloreita juuri nimeksikään ja niistä on kuituja, jotka pitävät nälän poissa kauemmin.

Vierailija

kaloreita kuluu n. 300-400, eli todella vähän. Sitten kun mussutat kourallisen karkkia, niin se on siinä. Liikunta on hyvästä, ei sitä kannata jättää pois. Mutta sun pitäisi jättää ne karkit vähemmälle, jos haluat laihtua. Voi olla, että syöt myös liian isoja annoksia.

Vierailija

Lihas painaa enemmän kuin läski, joten jos sitä tulee, niin paino ei välttämättä muutu. Kantsii mitata mittanauhalla.



Mutta päivittäisellä karkilla kyllä tuhoat kaiken liikunnan.

Vierailija

Jo pelkällä karin syömisellä täytät ne liikkumisella hävitetyt kalorit. Ja sitten sillä ihan perus kotiruoallakin lihoo jos sitä syö liikaa. Niinkuin sinä pakostakin teet koska et laihdu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat