Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen veljen vaimo

Vierailija

.

Kommentit (14)

Vierailija

Anoppi kuoli. Miehen veli perheineen asuu naapurissa. Miehen veljen vaimo ei käy apella siivoamassa. Laiska kun on. Toinen veli joutuu käydä siivoamassa kaukaa. Appi käy heillä joka päivä syömässä. Vain kerran päivässä vaikka heillä on kaksi kertaa ruoka, kun on lapsiakin neljä.

Kuinka mä saisin sanottua, että siivoais. Appi ei ole tottunut ja on jo vanhakin.

Vierailija

siivouspalvelu maksaa... ja asuvatkin siinä lähellä.

Ja kun perään kattovat muutenkin esim onko päässyt sisälle vai kaatunut ulos, onko valot jne

Vierailija

jos he jo muutenkin tekevät paljon niin mikset sitten vaikka sinä kävisi siivoamassa? Ei siellä kuitenkaan joka päivä tarvitse puunata kotia putipuhtaaksi? Ei sitä kuule kaikkea voi sysätä yhden niskoille vaikka asuukin lähellä...onhän tällä naisella omakin koti ja lapset huollettavana! Ja voihan muutkin veljet tehdä osansa tässä hommassa! Jospa katsot vaikka itse peiliin ensin ennen kuin arvostele!

Vierailija

ettei esim. 80 vuotias välttämättä tarvitse kahta lämmintä ruokaa päivässä. reilu aamupala, kunnon päivällinen ja välipalat ihan jees.

Vierailija

Miksi tämän yhden veljen vaimon pitäisi tehdä kaikki appiukko eteen, mutta sinun tai muiden ei mitään? Hänhän laittaa jo appiukolle ruokaa. Siivokusen voi tilata joltakin firmaltakin ja lämpimän ruuankin saa halutessaan kotiin, ei sekään tule kuin kerran päivässä.

Vierailija

Mitäpä jos miehen veli kävisi siivoamassa, osaa kai mieskin imuria käyttää.. miksi juuri miehen vaimon pitäisi?

Ja kuten joku sanoi, siivouspalvelua voi tilata kuten myös ruokapalvelun.

Käyhän appi siellä jo kerran päivässä syömässä, mieti asia omalle kohdallesi, miksi syyllistät muita?

Vierailija

Jos on niin huonossa kunnossa, että ei siivoukseen itse kykene, tarjoaa kunta siivouspalvelua edullisesti. Mielestäni siivous ei mitenkään kuulu miehen veljen vaimolle, vaan niille veljeksille ja mahdollisille muille sisaruksille.

Vierailija

kun olet kiittämätön. Noin paljon jo tekevät ja lisää vielä vaaditte.

Tosiaan siivous ja ruokapalvelut maksavat. Oletteko ajatelleet, että te kauempana asuvat voisitte jotenkin korvata tälle yhdelle veljelle ja hänen vaimolleen ruoka ja peräänkatsomispalveluista?

Ja tosiaan veljen vaimolle (tai sinulle) ei tämän asian edes pitäisi laajemmassa määrin kuulua, vaan veljeksien pitäisi itse huolehtia omasta isästään ja sopia kaikille reilut käytännöt.

Uusimmat

Suosituimmat