Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Flirttailin komealle miehelle ja nyt harmittaa

Vierailija

Olen tavannut muutaman kerran harrastuksen merkeissä yhtä nuorta ja komeaa miestä. Mies on tumma, pitkä, 10 vuotta nuorempi minua, urheilullinen, sinkku... Minä olen ihan nätti, mutta ylipainoinen, onnellisesti naimisissa ja kolmen lapsen äiti. Olen flirttaillut ihan viattomilla aikeilla. Se mies on vaan niin mukava ja komea, että on tehnyt mieli vitsailla ja hymyillä sille.

Eilen tapasin hänet uudestaan ja höpöteltiin taas tavalliseen tapaan. Yhtäkkiä tämä mies sanoi; " Tiedätkö, että rakastan sinua". Ei hitto, tarkoittaako se oikeasti, että rakastaa, vai mitä ihmettä? Nyt kyllä harmittaa, jos se on oikeasti ihastunut minuun ja minä olen vain vitsaillut.

Mitä teen?

Kommentit (4)

Vierailija

tarkoittaa että tykkää sinusta. Tykkää olla sinun seurassasi. Ei tarkoita rakastavansa sinua, eikä oikeastaan välttämättä sitä, että haluaisi sinusta muuta kuin platonista ystävyyttä.

Vierailija

Lainaus:

tarkoittaa että tykkää sinusta. Tykkää olla sinun seurassasi. Ei tarkoita rakastavansa sinua, eikä oikeastaan välttämättä sitä, että haluaisi sinusta muuta kuin platonista ystävyyttä.

Tätä minäkin ajattelin, kun se kuulosti niin absurdilta lauseelta. En vain enää tiedä miten olla hänen seurassaan. Uskallanko vielä olla hänelle mukava, vai pitääkö alkaa välttelemään? Villeissä kuvitelmissani voisin tehdä vaikka mitä, mutta todellisuus on se, että perheestäni en luovu.

ap

Uusimmat

Suosituimmat