ihme tapaus tuo Elina Nurmi

Vierailija

en vaan jättäisi lastani isälle, kai se turhimus tajusi ettei lapsi ole kiva lelu tms.

bilettää vaan. Taitaa lapsiparalle jäädä traumat kun äiti hylkäsi.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Lainaus:

Itse asiassa aika urheaa Elinalta joka elää julkisuudesta(ymmärtääkseni elää mallintöillä?) että tekee tällaisen yleisen tavan vastaisen ratkaisun ja asettautuu näin arvostelun kohteeksi.

Vierailija

että antavatko kaikki miehetkään erossa mielellään lasta äidille?

Äidit osaa olla niin inhottavia että miehet ennemmin luovutavat sovussa kun alkavat lapsesta tappelemaan..

nimim: onnellisesti naimisissa,vaimo, lasten äiti

Vierailija

ja todettu lapsen parhaaksi näin. Ja eihän päätöksen tarvitse olla lopullinen!

Mutta jos on lapsesta jonkin aikaa erossa, on varmasti vaikea löytää äidin rooliaan, ainakin itse koen näin!

Vierailija

isät. Ainakin minä ja kaikki tuntemani äidit ovat tällaisia.

Mutta, jos Elina ei tunne sellaista kiintymystä tai on muuten kykenemätön/haluton olemaan lapsensa huoltaja, niin varmasti se on ollut oikea ratkaisu. Itse asiassa aika urheaa Elinalta joka elää julkisuudesta(ymmärtääkseni elää mallintöillä?) että tekee tällaisen yleisen tavan vastaisen ratkaisun ja asettautuu näin arvostelun kohteeksi.

Vierailija

On epäasiallista arvostella julkisuuden henkilöä tai ketään muutakaan nimellä, itse anonyymisti kirjoittaen. Jokaisen julkimon sisällä asuu oikea ihminen, ei yleisen veikkausarvausten ja besserwisseröinnin riistakohde.

Toisekseen, me naiset, useimmat tällä palstalla myös itsekin äitejä, sorrumme toisen naisen/ äidin mollaamiseen? Eikö riittäisi, että toivomme parasta sellaisellekin ihmiselle, joka tekee valintoja, joita itse ei ole tehnyt. Sivusta on hyvin helppoa sanoa, miten toisten ihmisten tulisi elämäänsä elää, jos ei itse ole paininut saman ongelman kanssa. Onneksi elämä koulii itse kutakin ja ehdottomat, mustavalkoiset "mä en ikinä..." -mielipiteistä joutuu siirtymään asioiden laajempaan tarkasteluun. Ihanteita tulee olla, mutta aina elämä ei kulje niiden mukaan. Korjaavia liikkeitä on myös lupa tehdä.

MIten olisi "morkkaamaton tai naisten keskinäisen solidaarisuuden tammikuu"?

Vierailija

Itse ajattelin, että muutan pois kotoa, että lapsella ja miehellä on parempi olla ilman minua. Onneksi lääkitys ja terapia on alkanut nyt vaikuttaa, enkä enää ajattele noin.

Vierailija

Vaikka lähtisin vuodeksi Timbuktuun niin tiedän, että mieheni hoitaa perheen ja kodin HYVIN. Tuntuu ihanalta olla vähemmän tärkeä ( rasittavaa kun ainoastaan äiti kelpaa ja edes vessaan ei pääse rauhassa). Nautin kun lapset kutsuvat isää siinä missä äitiäkin.

Vierailija

just se tyyppi, joka oli koulukiusaaja?

Ehkä tää on kaikki sille nyt ihan oikein, saa samalla mitalla takaisin elämältä kuin mitä on muille pahaa aiheuttanut.

Vierailija

Tämän palstan mammoille tekisi hyvää pieni psykologian kurssi. Eikä niin pienikään. Joka tapauksessa käytössä ei kerta kaikkiaan ole sellaisia tietoja, joitten perusteella voisi vaikkapa tehdä johtopäätöksen Elina N:n bilettämishaluista.

Vierailija

Lainaus:

just se tyyppi, joka oli koulukiusaaja?

Ehkä tää on kaikki sille nyt ihan oikein, saa samalla mitalla takaisin elämältä kuin mitä on muille pahaa aiheuttanut.

joka on aiheuttanut Elinalle niin pahan olon, että on koulukiusaajaksi ryhtynyt? Ja kykyenemättömäksi solmimaan kiintymyssuhdetta lapseensa?

Vierailija

taas kuulostaa siltä että Elina teki tyhmästi kun luopui lapsestaan.

varmasti isä osaa hoitaa lastaan yhtä hyvin..Hattua nostan isille!!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat