Miten keksis rahansäästöä, en tahdo vielä lapsia hoitoon mutta rahaa tartti? :((

Vierailija

Nuorin vasta 1v. Jos menisin töihin menis päivähoitoihin yli 400ur/kk. Työmatkat ym kulut niin voittoa tulis ehkä 300eur kuussa, joka olis tosi tarpeen mutta tuntuu kuitenkin niin pieneltä rahalta että siksi raaskisin laittaa hoitoon pieniä lapsiani. Mies painostaa töihin, mutta minusta se tuntuu niin vaikealta etenkin tuota nuorinta kohtaan, etten tiedä mitä teen! Alanko tässä huohottaa puhelimeen vai mitä. :(

Kommentit (11)

Vierailija

Nettikauppa on myös hyvä idea - oma perustama tai helposti ja edullisesti aloitettava jälleenmyynti, jossa itsenäisenä edustajana saa provisiot kun vinkkaa tutuille ostopaikan.

Itselläni on nettimatkatoimisto, jonka palveluun tuttuni ovat olleet tosi tyytyväisiä.

Vierailija

Ei tarvitse välttämättä olla oman alan koulutukseen sopivaa, vaan esim. lehdenjakoa, siivousta jne saa usein ilman koulutustakin.

Nyt sulla on kotona aikaa tehdä inventaariota ja myydä kirpparilla tai huutonetissä kaikki tarpeeton vaate/tavara, tästä saat ylimääräistä rahaa.

Nyt on aikaa myös kierrellä tarjousten perässä kaupoista (ruoat jne) ja kirppiksiltä käydä päiväsaikaan, jolloin hiljaista, penkomassa lapsille kivoja vaatteita.

Vierailija

Olen itse aloittanut tekemään tosi mielenkiintoista työtä. Perustuu myös nettikauppaan. Eli tosiaan vinkkaa tutuille ostopaikan netissä, niin saa itse provikat. Ja nimenomaan puhtaasti rahana tilille. Teen sitä aina kun on aikaa ja voin olla kotona. Tuotteet on tosi laadukkaita ja hyödyllisiä. Luontaistuotteita ja ekologisia puhdistusaineita mm. laita sähköpostiosoite niin saat enemmän infoa.

Vierailija

Meillä sama tilanne ja olemme ratkaisseet sen siten, että minä teen satunnaisia keikkoja 5-6 päivää kuukaudessa. Sunnuntailisien ansiosta se on kannattavaa ja kun ei tarvitse lapsiakaan hoitoon viedä, homma toimii. Ala tietenkin vaikuttaa paljon, samoin kuin miehen työaikoihin vaikutus mahdollisuudet.

Vierailija

Mainosten jakoa, lehden jakoa, vklopputöitä, yötöitä, meikkien ym. Esittelyä ja myyntiä..näitä kaikkia olen tehnyt miehen työajan ulkopuolella että on varaa hoitaa lapset kotona.

Vierailija

mutta mitä jos tekisit jotain keikkatyötä - vaikka ihan eri alalta kuin omasi. Luulisi aika äkkiä saavan pari sataa kuussa sunnuntaitöissä.

Tai ota hoitolapsi - yleinen hoitotaksa on kai n. 500 kuussa siitä tietty kulut ja verot...

Vierailija

Matkailualalla, ei mahiksia "keikkailuun". Lisäks ityöaikani olisi tosi peestä..10-18.00 plus matkat päälle, ei yhtään innostaisi. En näkisi lapsiani juuri lainkaan! t. ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat