Emme olke harrastaneet seksiä vuoteen, ja menee ihan ok.

Vierailija

Mua ei huvita enää yhtään, ja mitä pitempi aika kuluu, sitä vähemmän tekee mieli. Suorastaan ällöttää miehen ... se. Muuten ihan mukava mies. Toisinaan ottaa päähän tosi paljon kuitenkin (mies siis), ja silloin olen extratyytyväinen, ettemme harrasta seksiä.

Tilanne juontuu miehen ihastumisesta aikoinaan toiseen naiseen, mulle tulee se aina mieleen, kun meinaa olla jotain seksuaalista vireillä, ja silloin minä lyön jarrrut päälle.

Ja miksi pilata hyvää suhdetta jollain ällöllä. Meillä ei ole seksi koskaan ollut erikoista. Tiedän, että mies haluaisi, mutta näin nyt vain on. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

kuis muilla?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ei mekään olla oltu yhdynnässä useampaan vuoteen. En sitten tiedä käykö mies huorissa vai onko sillä joku pano vai tyydyttääkö vain itse itseään.

Meillä kanssa miehellä oli parikin suhdetta selkäni takana jotka menivät poikki. Silti halusi jatkaa kanssani ja minä annaoin jäädä asumaan luokseni, mutta ei olla harrastettu seksiä sen jälkeen kun jäi kiinni tai oikeastaan se loppui jo aikaisemmin (kuopuksen syntymän jälkeen).

Ollaan ajatellut, että ollaan vähän niinkuin kämppiksiä ja parin yhteisen lapsen vanhempia. Avoliitossa eletään ja ei varmaan ikinä mennä naimisiin.

Tullaan hyvin toimeen keskenään. Meillä on hauskaa yhdessä ja ollaan hyviä ystäviä. Halataan kuitenkin päivittäin ja muuten kyhnätään lähekkäin. Ja kyllä me joskus suudellaankin. Seksiä en tuon kanssa vaan halua harrastaa. Voi olla ettei hänkään halua minun kanssani.

Rakastan yhä miestäni. Hän on hyvä isä ja olisi älytöntä riistää lapsilta isä kotoaan, kun menee hyvin ja ollaan kaikki onnellisia.

Niin ja sanoo tuo rakastavansa minuakin.

Taloudellisestikin tämä on järkevä ratkaisu.

Vierailija

Itse annan mielelläni lapsilleni kuvan, että ihmisen kuuluu urheilla ja pitää itsestään huolta. Tupakanpoltto on out jne.

Lainaus:

kummasta lapsenne saa paremman esimerkin elämäänsä.

[/quote]

Vierailija

Jätä ne omaan arvoonsa.

Ystävällisesti kirjoitutet asiat kannattaa lukea. Kun ihmisellä on itsellä paha olo, hän jostain kumman syystä kirjoittaa av:llä mollaavia ja syytteleviä viestejä. Inhottavia tapauksia.

Ap, teidän kannattaisi mennä vaikka jonnekin terapiaan. Minusta on hyvä merkki, että teillä on läheisyyttä ilman seksiäkin. Se kertoo että suhde on kuitenkin hyvä eikä pelkän seksittömyyden takia kannata suhdetta lopettaa, varsinkin jos on lapsia. Seksihaluja voi varmaan jollain konstilla parantaa; lääkkeillä (onko sinulla hormoonitasot kohdallaan, ne vaikuttavat kovasti kuten minun miehelläni) tai luontaistuotteilla. Entä saatko nukuttua tarpeeksi, liikutko tarpeeksi, onko ravintosi riittävän monipuolista? Kaikilla näillä on takuuvarmasti osuutensa haluttomuuten, tietyst myös rankoilla kokemuksillasi.

Vierailija

Olemme molemmat olleet fyysisesti väsyneitä, miehellä stressaava työ, on havaittu lääkärissä hormoonitason alentumaa ja vielä eturauhasvaivaa. Kummallakin halut vähän kateissa. Nykyään seksiä ehkä kerran kuussa mikä molemmille ok. Meillä siis halut ja haluttomuus kohtaa:) Hyvä suhde kaikin puolin, rakkautta riittää.

Ap:lle kommenttina, että jos seksittömyys on toiselle ongelma, pitäisi / kannattaisi se jollain tapaa yrittää selvittää. En vain osaa neuvoa miten. Pidemmän päälle se voi aiheuttaa säröjä suhteeseen, lähinnä henkisiä. Lyhyehköt selibaattijaksot ymmärrettävistä syistä tuskin aiheuttavat suurta kaaosta. Seksi on joka tapauksessa niin herkkä asia, haluttomuutta varmasti aiheuttaa sinun kokemuksesi yms.. Tsemppiä.

Vierailija

En minä nyt sen takia eroa alkaisi ottamaan jos tulisi tilanne (jokin sairaus tms.), ettei seksin harrastaminen onnistuisi, mutta kuten sanoin minusta seksi kuuluu parisuhteeseen. Tunnustan nauttivani seksistä ja minusta meillä on oikein hyvä seksielämä. Kirjoituksestasi jää kuva, että kostat miehellesi hänen hairahtumistaan (= ihastumistaan toiseen). Kannattaisikohan se asia käsitellä jotenkin muuten? Tuollainen aihetuttaa vain lisää ristiriitoja ja jännitteitä jos toinen haluaisi seksiä ja toinen ei.

Vierailija

Miestä ei haluta, kun olen hänen mielestään ylipainoinen enkä siis kiihota häntä. No, tässä on nyt laihdutus meneillään ja jos miestä sitten alkaakin yhtäkkiä kiinnostaa, niin voi voi, mua ei sen kaljamaha kyllä yhtään innosta...

Vierailija

parisuhde kovin hyvällä mallilla ole jos seksielämä puuttuu kokonaan. seksi on osa parisuhdetta. te olette luvanneet olla vain toistenne kanssa ja nyt kiellätkin mieheltä seksin. onko sulla oikeus siihen? mies tuskin on suhteeseenne tyytyväinen, välitätkö miehen onnellisuudesta ja tyytyväisyydestä ollenkaan.

toivottavsti mies tajuaa lähteä jos sinä et kerran ole valmis hänen kanssaan elämään oiekassa aikuisessa parisuhteessa. et tunnu miehestä paljon välittävän tai miestä ja arvostavan.

toivottavasti mies löytää oikean naisen itselleen.

tollasilla pihtareilla itsekkyys kostautuu yleensä aina..

Vierailija

En saa siitä mitään irti, saan orgasmin kyllä suuseksillä mutta siitä ei tule hyvä olo vaan alkaa vaan vituttaa koska sen jälkeen täytyy aloittaa epämukava jyystäminen että mieskin saisi omansa. Ja se haluaa nuolemista, hyi.

Vierailija

yhdelläkään seksittömällä parisuhteella mene hyvin (friikit ovat asia erikseen).

Seksi parisuhteessa on rinnastettavissa laihduttamiseen.

Yksikään av.mamma joka on laihduttanut 25 kg, ei ole tänne tullut toitottamaan, "että vituttaa kun BMI on pudonnut 33:sta 25:een. Elämä on liian helppoa, eikä enää saa itseään rappusissa hengästyneeksi. Hikeäkin tulee enää vain aivan nimeksi entisen lorottamisen sijaan"

Sama seksissä, elämää on ilman seksiäkin, mutta parisuhde ja elämä hyvän seksin kansas on jotain aivan muuta kuin elämä ilman seksi. Kaikki jotka ovat solakoita ja avoimia ja mielikuvituksellisia seköä nauttivat seksistä ovat elämäänsä tyytyväisempiä.

Hoikalla, hyväkroppaisella ja urheilullisella hyväkuntoisella seksistä naittijalle elämä näyttäytyy aivan toisenlaisena kuin tupakkaa poltavalle BMI 33 ylipainoselle läskille, jonka läski äijä ei innostu lihan piilottamisesta kuin kännissä ja silloinkin homma tyssää lerppakulliin.

Kumman elämän itsellenne haluatte, kummasta lapsenne saa paremman esimerkin elämäänsä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat