Oksennustauti jyllää, patjansuojausvinkkejä kaivataan!

Vierailija

Kolme lasta oksentaa vesioksennusta ja pyykkiä kertyy. Patjojen suojaksi olen laittanut muovitettua froteeta, mutta se loppui kesken ja nyt tarvitsisi keksiä hyvä patjasuojus ensi yötä ajatellen. Yksi patja on jo oksennettu pilalle. Mitä olette käyttäneet suojaksi? Vinkkejä kehiin, pyyhkeet on jo viritetty sänkyyn, mutta vedet menee heittämällä läpi. Vanhin osuu jo sankkoon, pienimmät oksentaa unissaankin..

Kommentit (4)

Vierailija

Levittänyt kaikki mahdolliset paksut, pesunkestävät pyyhkeet ym. peitot yltympäriinsä. Ja joka puolelle olen varannut ämpäreitä tai isoja kulhoja, joihin voisi oksentaa. Ja sitten kaiken lopuksi olen nukkunut lastenhuoneessa sellaisen yön. Yritän nukkua koiranunta, että saisin edes osan yrjöistä osumaan ämpäreihin. Tsemppiä. Been there, done that!

Vierailija

jätesäkin. on sellaista hieman paksumpaa kuin kauppojen halpis säkit. pojan patjan päälle menee ihan päästä vetämällä ja lakana päälle.

Vierailija

Lainaus:

jätesäkin. on sellaista hieman paksumpaa kuin kauppojen halpis säkit. pojan patjan päälle menee ihan päästä vetämällä ja lakana päälle.

Hyvä idea, ei vaan näillä väsyneillä aivoilla tule mieleen. Yleensä ollaan selvitty pelkillä pyyhkeillä, mutta viime yönä tosiaan tuli vesioksennusta niin, että mikään vuoraus ei riittänyt.

AP

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat