Masentaa ja ahdistaa jo tuleva äitiysloma....

Vierailija

.

Kommentit (8)

Vierailija

Ei se että vauva on tulossa ja saa hoitaa lasta kotona, mutta se että kun tiedän, että tulot tippuvat 800-900e/kk:ssa ja ukolla on edessä lomautuksia ja pahimmassa tapauksessa potkivat pihalle. Olen jo nyt stressaantunut siitä miten selviämme lainanlyhennyksistä ym laskuista. Auto jatkuvasti rikki korjauksiin mennyt kaikki säästöt, pesukone hajosi ja uusi pitäisi saada hommattua.. Joudun varmaan synnäriltä suoraan töihin.. Mies on sitä mieltä että voisin tosiaan mennä heti iltatöihin.. Ei ole itse valmis tekemään rahatilanteen vuoksi mitään. Vituttaa kun tiedän ettei hän ole lomautuksen ajaksi ole valmis hakemaan huono palkkaisempaan työhön, ei ole huolissaan rahatilanteesta.... Mies ei kuulu edes liittoon.. Mitähän vittua mun pitäisi osata tehdä? Mennä sossuun itkemään?? Pistää kämppä pilkka hinnalla myyntiin ja muuttaa pienempään asuntoon vuokralle lainojen kanssa?? Antaa vauva pois ja jatkaa normaalia elämää?? Auttakaa, rupeen olemaan ihan epätoivoinen...

Vierailija

Siis mieti pikkasen näitä talousuutisia, aika nopeasti on tilanne mennyt siihen että lomautuksia alkaa tippumaan. Eli jos mennään 7kk taaksepäin ei monikaan ajatellut joutuvansa lomautetuksi. Toisekseen lapsia ei niin vain tehdä johonkin saumaan...

Ap:lle, ota valmiiksi yhteyttä pankkiin ja kerro tilanne. Jos vaikka voisitte lyhentää lainaa vähemmän tai tosiaan maksaa joiltain kuukausilta pelkät korot. Ja tsemppiä, kyllä ne asiat aina järjestyy! Koita kaikesta huolimatta nauttia tulevasta äitiydestäsi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat