Onko nainen 170 cm/70 kg, koko 38-40, AV:n mittapuun mukaan läski?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Jos paidat siis ylipäänsä mahtuvat minulle. Ne ovat usein niin littania, ettei niihin mahdu edes C-kupin rinnat, kuten minulla.

Farkuissa minulla taas on usein se ongelma, että ne ovat liian suoria. Vyötäröstä menisi 38, mutta lantiosta ei ja päin vastoin.

ap

Vierailija

Itse ole 169/70 ja käytän paidoissa kokoa 38-40 ja housuissa kokoa 40-42. Riippuu ihan rakenteesta, mikä koko menee päälle (ja vaatteidenmerkistä).

Vierailija

Lainaus:

Rinnoista pitääkin sitten olla väljempää. Ihmiset ovat eri muotoisia. Jos ap on hyvässä kunnossa, hän on malliltaan napakampi, kuin joku laihempi. Minä käytin sinun mitoissasi kyllä 34-kokoisia housuja, paidat oli 36-38.

Lainaus:

Mutta sitä en ymmärrä miten sulle menee 38:n vaatteet, kun minä 175/56 kg käytän 36 tai 38 -kokoisia vaatteita.

Mä käytän pääasiassa Espritin "nuorisomallistoa", jossa koot vähän pienempiä. Jos menen "naistenvaateliikkeeseen" niin varmasti 34 olisi minullekin hyvä, ainakin jos saa extrapitkillä lahkeilla ja hihoilla.

Terveisin pitkäraajainen sporttipimu, 175/56

Vierailija

koko 38 ja 40. Tätä on kyllä useiden vaikea uskoa ja kavereideni on vaikea uskoa, että painan niin paljon. Uskon siis hyvin, että ap:lle menee koot 38 ja 40. Vaikka näkisitte kaksi saman painoista ja pituista ihmistä, eivät he välttämättä kuitenkaan näyttäisi saman kokoisilta!

Vierailija

aika reilulta, uskoisin että sopivampi paino olisi n.60kg.

Itse olen 161cm ja painan n.56-57 ja se on jo liikaa. 54-55kg on hyvä paino, silloin olen kokoa 34 useimmissa vaatemerkeissä, nyt olen 36.

Älkää hyvät ihmiset tuudittautuko siihen uskoon että ylipaino on "normaalia", koska yleensä paino tuppaa vaan lisääntymään jos siihen antaa itselleen luvan. En voi uskoa että kukaan olisi tyytyväinen makkaroidensa kanssa ja hyllyvällä ahterilla varustettuna.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat