Muita joista vyötärön ympärysmitta-suositus tuntuu tosi tiukalta??!!

Vierailija

En käsitä miten kurinalaisesti pitäisi elää että saisi vyötärönsä alle 80 senttiseksi! Mulla on 89 ja olen normaalipainoinen, liikuntaa harrastava nainen. Ahdistaa aina kun alan tuota miettimään. Huoh.

Ei kai se auta kun hyväksyä että elää ehkä lyhemmän elämän. Syön kyllä hyvin mutten ihan ylettömästi enkä juuri herkuista enää raaskisi nipistää. Epistä epistä epistä kun en oo edes laiska liikkumaan!!!

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Mulla kanssa BMI on oltava about alipainon puolella, jos vyötärönympärys on saatava alle 80 senttiin. Lantionympärys on mulla suurinpiirtein sama kuin vyötärönympärys. Ja se olisi taas jollekin toiselle yhtä mahdoton saavuttaa kuin mulle kapea vyötärö.

Vierailija

Paitsi pituutta on 171 cm ja painoa 69 kg, mutta siis käytännössä samankokoiset ja malliset. Lantio mulla on leveä, vaikka olisin alipainoinen, mutta ei nyt ihan noin leveä sentään kuin nykyään.

Vierailija

tuo suositus on outo koska siinä ei huomioida että ihmiset ovat eri pituisia! On aivan eri asia onko nainen 155 cm vai 185 cm!

Minä en tuohon 80 sentiin saisi itseäni "millään", saisinpa edes 90 senttiin! Olen 173cm ja 76kg cm ja kaikki juuri vyötäröllä. Kun painoin 66kg, tuskin silloinkaan vyötärö oli alle 80cm. Äitini (saman pituinen kuin minä) laihtui 64 kiloiseksi ja kertoi että vyötärö on vasta nyt tuon 80cm!

Vierailija

että ihmiset ovat vyötärön kohdalta samankokoisia. Kaikilla on suurin piirtein samanpaksuinen selkäranka, sisäelimet, erot eivät ole suuria. Siis kaikki sen yli 80 cm:n menevä on turhaa rasvaa!

Vierailija

Aloitin vuosi sitten kuntoiluprojektin, vyötärönympärykseni oli siloin 89 ja tavoitteena 79 cm. Olen laihtunut sen jälkeen kahdeksan kiloa ja painoindeksini on 23, mutta vyötärötavoitetta en ole saavuttanut, vaikka mitä olisin tehnyt.

6 ensimmäisen kuukauden mittaan vyötärönympärys laski 80 senttiin mutta on sitten jämähtänyt siihen. Olen tehnyt vyötäröön vaikuttavia jumppaliikkeitä lähes päivittäin koko ajan ja lisäksi lenkkeillyt. Ei vaan laske tästä, ei. Mutta ihan hyvähän tämäkin jo on.

Vierailija

Lainaus:

Mä olen painoindeksin mukaan lievästi ylipainoinen ja vyötärönympärykseni on hieman alle 80. Mulla on oikeesti läski vyötärö ja niin on teilläkin joilla yli 80cm!

BMI on 21 ja vyötärönymp just ja just 80 cm, mutta pituuttakin 180cm. Niin ja kyl mulla tekee tiukaa pitää vy 80cm:n tuntumassa

Vierailija

ei se tarkoita, että kaikki muut samalla vyötärönympäryksellä olisivat.

Lainaus:

läskit taas selittelee itsellä on 81 cm ja kyllä, tuhti tyttö olen. Että laihduttakaa muutkin, kyllä se siitä taas.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat