Kummalla mielestäsi oikeus nukkua?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

jos mun mies olis sairaana, ja mä olisin vielä lähtenyt ulos illalla, niin kyllä nousisin aamulla hoitamaan lasta. Ei olis kysettäkään.

Mutta on totta, että ehkä olis leppoisinta nousta kaikki yhdessä, hoivata krapulaa ja kuumetta ja lasta yhdessä.

Mutta noi "ruikuttaja-ämmä"viestit on täällä niin omaa luokkaansa. Eipä ap sanonut ettei mies saa koskaan lähteä mihinkään, tai koskaan ottaa tuoppia. Minusta se olis kumminkin ollut huomaavaista, jos mies olisi jäänyt tällä kertaa kotiin. Tai jos nyt lähti, niin olisi aamulla hoivannut raskaanaolevaa sairasta naistaan. Niin toivoisin itseäni kohdeltavan, ja niin kohtelisin itse rakastani.

Vierailija

MInä kun olin luullut että nämä asenteet on jääneet jonnekin viime vuosisadalle.

Jos mies oli sopinut tapaamisesta ystäviensä kanssa niin ihanko totta siihen sisältyy pakollisena myös krapulan hankkiminen? Vaikka tietää että vaimo on kovassa kuumeessa?

Lainaus:

olet kipeä ja ihan raskaanakin vielä ja näin ollen kyvytön mihinkään ja julma mies-heittiö vaan dokailee ja on darrassa päiväkaudet!

Jos tosiaan pääset tänne palstoille naukumaan niin et varmaankaan ole kovin sairas.

Mä en ymmärrä tätä että ei saisi koskaan lähteä pitämään hauskaa vaan aina jos kotona on joku saanut paperista haavan sormeensa, se menee heti ystävien ja ennalta sovittujen juttujen edelle! HERÄTKÄÄ.

Itse olisin ainakin takuuvarmasti lähtenyt pokerin peluuseen jos toi toinen on hiukan kuumeinen ja lapsi nukkuu (olihan ilta, eikö??) seuraavan päivän oloa on hankala ennustaa ja kaikki varmaan tietävät että ilta voi venähtää vaikka olisi aikonut käydä sillä kuuluisalla yhdellä.

Ottaisin eron jos minulle alettaisiin ladella vaatimuksia siitä kuinka usein SAAN tavata ystäviäni jos kuitenkin yleensä hoidan hommani kotona siinä missä nainenkin.

Piru vie, että pistää vihaksi ruikuttaja-ämmät.

Vierailija

Pitäisikö aina alistua tuosta vain miehen tahtoon, vaikka hän on yhtä lailla lapsen huoltaja kuin minäkin olen??

Kuumetta on reilusti - lisäksi olen raskaana.

Jouduin sitten sängystä nousemaan kun riita ei johtanut mihinkään ja mies tuli olohuoneeseen perässä möykkäämään. Siinä vaiheessa sanoin, että mene sinä nukkumaan, minä hoidan lapsen. Ja niin hoidinkin.

ap

Vierailija

Toki vastuullinen vanhempi hoitaa sitä lasta, mutta minkälainen vastuullinen puoliso lähtee juomaan itsensä humalaan, kun kotona on kuumeinen ihminen, ja hoitoa vaativa lapsi? Minä en jaksa sitä, että miehiltä ei muka voi vaatia sitä samaa mitä naisilta.

Lainaus:

Kuumelääkkeetkin on keksitty.

Vierailija

Tässä sen huomaa että naisen ja miehen sanallinen viestintä on retuperältä,luulen ap että et ole tehnyt kauhean selväksi miehellesi tuntemuksiasi ja sairauttasi.Jos hiukan vaan valitat että on huonoa oloa ja kuumetta niin mies ajattelee no,ei se mitään,kyllä voin ihan hyvin lähteä kun tuossa lapsenkin kanssa leikkii.Jos olisit taas sanonut että en jaksa hoitaa lasta kun olen kipeä niin voitko jäädä kotiin?Mitäs luulet miten olisi käynyt??Miehille täytyy sanoa suoraan,ei hiukan vihjailla ja olettaa että ovat ajatusten lukijoita!

Vierailija

ette nouse molemmat ylös. voithan sä maata sohvalla lepäämässä ja mies tehdä mitä lystää. katotte yhdessä teidän yhteisen lapsen perää. typerä tapella siitä kumpi lasta hoitaa, kun kumpikaan ei halua. kuinka vanha lapsi on kyseessä, ymmärtääkö lapsi jo mistä vanhemmat tappelee? toivottavasti ei

Vierailija

Lainaus:

tehdä mitä haluavat.

Nainen taas on olemassa lapsiaan ja miehiään varten. Kuinka moni teistä pitäisi oikeana, että ap olisi jättänyt kuumeisen miehensä kotiin lapsia hoitamaan, ja lähtenyt illalla ryypäämään, ja vaatinut vielä miestään aamulla nousemaan kovassa kuumeessa hoitamaan lapsia, että saa levätä?

Vierailija

Jos kuumeisena olen ollut, olen lapsien kanssa herännyt ja muutaman tunnin siinä kökkinyt lääkkeiden ja lepäilyn voimalla.

Viimeistään klo 10 olen herättänyt miehen ja mennyt itse nukkumaan.

Näin olemme varmistaneet sen että molemmat ovat tyytyväisiä ja mies saa nukkua krapulaansa vähän pois.

Ikinä ei ole lähtenyt jos ollaan vatsataudissa tai vakavammassa, mutta kyllä jos olen ollut kuumeinen ja sitäpaitsi niin olen minäkin tehnyt:)

Vierailija

Eikä tarvitsisi riidellä siitä kumpi lasta joutuu hoitamaan!

Ottakaa ilo irti tästäkin päivästä. Katsokaa vaikka joku leffa ja loikoilkaa muuten vain sohvalla/sängyssä. Lapsi ei tarvitse ympärivuorokautista ohjelmaa. Se osaa leikkiä ihan yksinkin vaikka sitten siinä sängyn/sohvan vieressä.

Vierailija

tommosesta miehestä. Kuvitteletko että se mies jaksaa sieltä sängystä nousta vaikkei teistä sen vertaa välitä, että olis selvinpäin ku oot ite kipeä?

Vierailija

no varmaan sinä ap tiesit illalla kun miehesi lähtee että tod.näk sillä menee överiksi,mikset sanonut miehellesi silloin että sinä olet väsynyt ja kipeä ja tarvitset apua lapsen kanssa että mene vaikka ensi viikonloppuna sitten viihteelle??!!Turhaan sä enään poraat,jos olisit aikasemmin miehellesi kertonut tuntemuksistasi niin ei tätä EHKÄ olisi tapahtunut...nyt on kiva leikkiä marttyyria,syyttää miestä kaikesta ja puhua oikeuksista kun sinun olisi alunperinkin jo puhua miehellesi flunssastasi!

Vierailija

olet kipeä ja ihan raskaanakin vielä ja näin ollen kyvytön mihinkään ja julma mies-heittiö vaan dokailee ja on darrassa päiväkaudet!

Jos tosiaan pääset tänne palstoille naukumaan niin et varmaankaan ole kovin sairas.

Mä en ymmärrä tätä että ei saisi koskaan lähteä pitämään hauskaa vaan aina jos kotona on joku saanut paperista haavan sormeensa, se menee heti ystävien ja ennalta sovittujen juttujen edelle! HERÄTKÄÄ.

Itse olisin ainakin takuuvarmasti lähtenyt pokerin peluuseen jos toi toinen on hiukan kuumeinen ja lapsi nukkuu (olihan ilta, eikö??) seuraavan päivän oloa on hankala ennustaa ja kaikki varmaan tietävät että ilta voi venähtää vaikka olisi aikonut käydä sillä kuuluisalla yhdellä.

Ottaisin eron jos minulle alettaisiin ladella vaatimuksia siitä kuinka usein SAAN tavata ystäviäni jos kuitenkin yleensä hoidan hommani kotona siinä missä nainenkin.

Piru vie, että pistää vihaksi ruikuttaja-ämmät.

Vierailija

Etkä voi nousta sängystä sohvalle ja laittaa dvd:n pyörimään ja lepäillä sitten. Juoda teetä ja lukea hesaria.

Mies nousee parin tunnin päästä ja sinä menet sänkyyn lepäilemään. Mies käy ulkona ja kaupassa jne. lapsen kanssa.

Tai sitten toisinpäin.

Ettekö osaa vuorotella vai ettekö pysty sopimaan noin yksinkertaista asiaa. Jessus sentään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat