miksi hitossa miehellä on aina oikeus nukkua päikkärit??

Vierailija

Meillä on kaksi lasta 3 ja 1v. Mies menee töistä tullessaan melkein heti nukkumaan, nukkuu myös viikonloppuisin. Itse en ole nukkunut kunnolla edes öitä viimiseen vuoteen ja nyt viimeaikoina vielä vähemmän, vituttaa...

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Lainaus:

Mutta itsehän te olette miehen opettaneet tuollaiseen käytökseen!Mies vittuilee siksi koska sinä annat sen vittuilla,itseään kunniottava nainen ei siedä vittuilua ja ryhdy kynnysmatoksi!!

ainahan mun mies on nukkunut, mä en vaan tajunnut että se on ongelma - en ennenkuin eka lapsi valvotti mua ja olisin itse halunnut nukkua ja yritin kieltää miestä eräänä päivänä.

Neuvo toki, itse en tiedä miten vittuilun voi estää.

25

Vierailija

vuotta,kyllä ,mäkin voisin nukkua,muttei ne sovi mulle--tulen vaan väsyneemmäksi. Alkuun aina napisin noista päikkäreistä,mutta nykyään lähinnä huvittaa tuo oma käytös. Kait se mies saa nukkua jos haluaa,ei se lepäämistä minultakaan kiellä. Ja meillä on 3 lasta ja kaikki olleet koliikkeja,joten väsymyksestä jotain itsekin tiedän.

Vierailija

että ainakin viikonloppuisin toisena päivänä sinä otat ne päikkärit, ei mies?

Meillä on esim. aina ollut se systeemi viikonloppuisin (mies aina vapaa vkl) että yleensä lauantai-aamut ovat miehen nukkumisaamuja, ja minä nousen lasten (5v ja 1v11kk) kanssa aamupalaa tekemään. Ja taas sunnuntai-aamut mun nukkumisaamuja, jolloin menee päinvastoin ja mies herää.

Tämä on jo meillä rutiinia, ei tarvitse kinata, vaan on selvä peli! Viikolla mies kyllä ottaa enemmän päikkäreitä aamuvuorojen jälkeen, mutta silloin olen itsekin saanut yleensä nukkua pitempään, lapset eivät onneksi ole niin aamuvirkkuja että 5-6 aikaan heräisivät..

Mutta se, että tiedän saavani nukkua niin pitkään kun haluan yhtenä aamuna viikossa auttaa jo jaksamaan kummasti! Suosittelen!!

Vierailija

kai siinä miehelläkin jotain osaa on.

Puolustelen tietenkin siksi, että mulla samanlainen mies. Ja kun olen yrittänyt kieltää nukkumisen (perustellen milloin milläkin), niin mies saattaa jopa jättää nukkumattakin mutta vittuilee todella rankasti loppuillan, ihan vaan kostoksi. Valinta joka mulle jää on siis se, että kuuntelenko vittuilua useamman tunnin vai olenko mukavamman miehen kans pari tuntia (niin tai otanko eron ... ;) )

Vierailija

Lainaus:

Asiat voi tehdä sovussa, toinen nukkuu ensin päikkärit ja toinen sitten. Ei kuulosta aikuismaiselta liitolta jos pitää miettiä että kenen nyt kuuluu vittuilla ja milloin.

mutta jos kotiin tullaan neljältä ja toinen nukkuu ensin pari tuntia, niin ei toisen enää ehkä kannata mennä päikkäreille omalla vuorollaan, vai mitä?

mutta meillä siis ei vittuile oikeasti kukaan, ja itse nukun viikonloppuna kuopuksen kanssa yhdessä, eikä ongelma ole meillä kovin iso ja akuutti, mutta ap:n tilanne varmaan tarvitsisi apua eikä näitä sivuraiteita.

t. 5

Vierailija

Se on sanomaton sopimus. Aina ruuan jälkeen (jonka mies valmistaa sillä aikaa kun olen salilla). Ruualla lasi viiniä ja nukumaan. Nukun aina 1-2t.

Mies ei koskaan nuku pitkiä päikkäreitä. Viikolla kun tulee töistä syö ja ottaa sohvalla noin 15min tirsat. Viikonloppuna minä herään la aamuna lasten kanssa su mieheni ja silloinkin saan aamulla nukkua niin pitkään kuin haluan. Sununtaisin mies käy salilla. Hän tekee aina viikonloppuisin ruuan minä viikolla.

Pidä puolesi ja kouluta miehesi.

Terv. 4 lapsen työssäkäyvä ja onnellinen äiti

Vierailija

Itseäni ei useinkaan päivällä nukuta, mutta jos olen tosi väsynyt, vedän makkarin oven kiinni ja ilmoitan että minua ei saa häiritä!

Ei ole ollut kummallakaan valittamista.

Vierailija

sä olet tollasen itsekkään idiootin kans?

Mun mies ei IKINÄ kehtais tehä tuolleen. On ne jotku miehet sikoja ja naiset ääliöitä ku kattoo tollasta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat