Parantunut(?) virtsatietulehdus ja alaselkäkipu

Vierailija

Mulla oli virtsatietulehdus tässä nyt toista kertaa lyhyen ajan sisään. (viimeksi lokakuussa 08).

Sain 3 päivän kuurin selexidiä ja ne söin. Nyt ei kyllä kirvellä virtsatessa (kuurin loppimisesta muutama päivä) ja muutenkin olo suht ok. Välillä lieviä vilunväristyksiä ja ehkä pienenpieni tunne niinkuin jotain vielä olis. Alaselkä on kyllä pikkasen kipeä, kuumetta ei ole.

Olen juonut karpalo- ja puolukkamehua. Syönyt c-vitamiinia ja juonut paljon sekä ottanut maitohappobakteereita.

Onko tulehdus vielä päällä?? Mitä vielä voisin tehdä? Koska tää yleensä pahenee tulehdukseksi asti jos vielä pahenee vai onko tää vaan jotain tulehduksenjälkeistä olotilaa vielä?

Kommentit (5)

Vierailija

Saitko kuurin samana päivänä kuin olit antanut pissanäytteen? Jos sait, kannattaisi ehkä tarkistuttaa saitko oikean lääkkeen. Osaavat ihan puhelimitse kertoa pureeko selexid...

Vierailija

Minulla oli oireeton virtsatietulehdus, joka nousi ikävästi munuaisiin. Olo oli pitkään huono, väsytti jne., kunnes sitten yhtenä iltana kuume nousi kovaksi ja koko mahaa särki - en siis yhtään paikallistanut kivuntunnetta munuaisiin. Mutta kun gyne kopautti vasaralla alaselkään, niin jo paikantui tulehdus...

Vierailija

Ei yhtään tekis mieli lähtee mihkää päivystyksiin purkkiin kuseksimaan vatsatautisten sekaan.

Vastailkaa nyt joku muukin. Voiko olla vaan vielä tulehduksen jälkitilaa?

Mitään verta ei virtsatessa tullut tms. Pissatti vaan usein.

Helvetti mikä vitsaus tämäkin vaiva!

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat