Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kesäkuisia?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huhuilin jo aikaisemmin, josko olisimme saaneet oman pinon pystyyn, muttei vielä silloin ottanut tuulta purjeisiinsa. Josko nyt...

Kommentit (8)

Vierailija

Minäkin täällä huhuilin muita samassa kuussa lasketun ajan saaneita, mutta eipä ketään kuulunut.. =O

Meille odotetaan toista pienokaista. Laskettuaika on vasta toukokuun lopulla, 24.5., joten vielähän ei voi edes tietää vaikka hänestäkin sitten tulisi loppujen lopuksi kesäkuinen. Molemmat pikkuiset ovat saaneet alkunsa luovutetuilla siittiöillä tehdyistä insseistä. Esikko täyttää nyt maaliskuun alusta 2v.

Oikein ihanaa masun kasvatteluaikaa kaikille! =)

-viivi ja toivo rv 23+5-

Vierailija

Joo,en tiedä mihin on muut kadonneet syksyisistä,mut mitä olen käynyt vilasemassa tuolla lapsettomien puolella,niin siellä näyttää olevan niitä jotka oli meidän kans yhtä aikaa hoidoissa(peukutukset niille,että pian siirtyvät tälle puolen)...Ja onhan tämä uskomattoman hiljainen palsta...valitettavasti:/

Tänään oli rakenneultra.valtakunnassa oli kaikki hyvin,ei vilauttanut mitään,mistä olisi sukupuolen nähnyt.eikä kyllä annettu lääkärille lupaa kertoa,mut pitihän sitä itse tiirailla vähän;)

painoarvio oli 383gr,ja vastas koon puolesta täysin samoja viikkoja mitä eleltykkin(ei taida suuria muutoksia olla koskaan näitten hoitojen takia).Joudun vielä RV28 ylimääräiseen ultraan,kun istukka on aika liki kohdunkaulaa,tarkastavat sitten et onko noussut siitä ylöspäin,kuten ruukaa.mutta näillä arvioilla sanoi että alatiesynnytykseen nyt tähdätään(eka leikattiin)...

sairasloma jatkui 1.3 asti.kieltoja hieman kumottiin,nyt saa jo kävellä mut täytyy kuunnella tarkasti kroppaa.viime yönä supisteli,olin tohottanut koko päivän,niin kosto kävi sit yöllä...

Joo,on se tosi asia,et ihana nähdä ultrassa aina se asukki,etenkin silloin iski aina epäluulo,ennekuin tunsi liikkeitä,et onko siellä enää elämää,nyt jo mojovat iskut tuntuu mahassa ja tyttökin on tuntenut ne mahan päältä:)joten elämää on ja aika jännästi samoihin kellonaikoihin alkaa mekastus:) meillä valitettavasti jo klo 5-6 aamulla on sellaset jumpat menossa...ei ole vielä oppinut meijän perheen tavoille et meillä ruukataan nukkua piiiiitkään:) ootteko huomannu samaa et ois samoissa kellon ajoissa liikkeet?

Mutta minunkin puolesta voikaa paksusti arvon leidit:) t.Siirukka 21+0

Vierailija

Hei,

Pisti silmään, kun sinulla kanssa kaksi lasta luovutetuilla siittiöillä. Meillä aivan sama tarina. On muuten äärettömän harvinaista, siksi pisti heti silmään. Onko teidän lapset samalta luovuttajalta? meillä on valitettavasti lapsilla eri isät.

Kiva, jos viitsit vaihtaa kuulumisia.

Vierailija

joo,eo meitä montaa ollut siinä kesäkuun pinossa...Mutta täällä sitä mahaa kasvetellaan ,viikkoja nyt 19+4.sairaslomalla olen ollut nyt pari päivää,ja vielä pari viikkoa edessä lepoa,lepoa,lepoa....Rupes töissä supisteleen turhan monesti,niin pe totesivat et kohdunkaula pehmentynyt...kaikki hauska kielletty....kiitos seisomatyöni,niin näyttää taas ettei ole helpomasta päästä nämä mun raskaudet...ekasta jäin saikulle rv16 ja loppuun asti olin kotona,mut silloin ei ollut näin jyrkät kiellot olla tekemättä mitään...ai juu,saan mä ruokaa kuulemma tehä:)se olikin mieslääkäri niin se aatteli varmaan ukkoni kannalta ,et ruokaa saa tehä ettei mies kuole nälkään;))) rakenneultra on 11/2vkon päästä ja samalla katotaan et mikä tilanne on"alakerrassa" et pysytynkö vielä palaan töihin...

onkos meitä muita??paljoko silmulla nyt viikkoja?

Vierailija

Heippa!

Enpä ole taas aikoihin täällä käynyt. Mitenkäs kesäkuisten (ja yhden toukokuisen) raskaudet ovat sujuneet? Minulla on menossa nyt tasan 32+0 ja vähän jos minkälaisia rasitteita on tässä viime aikoina tullut. Raskausmyrkytysepäily ja raskausdiabetes muun muassa ovat vaivoina. Sairaalassakin vietin muutaman päivän tällä viikolla ja jatkossa seurataan tiuhaan tahtiin. Kaksosilla pitäisi kuitenkin kaikki olla hyvin. Kortisonipiikit sain viikolla vauvojen keuhkoja kypsyttämään. Josko tässä vielä vähän matkaa pääsisi eteenpäin, vaikka kuulemma näilläkin viikoilla olisi jo hyvät mahdollisuudet selvitä. Keskosuus sairaala-aikoineen vain ei kuulosta kovin helpolta eikä houkuttelevalta...

Vierailija

Onko tosi, ettei meitä muita ole enää messissä siitä syksyisestä pinosta? Meitähän plussasi muistaakseni aika monta. Oletko kuullut, miten muille lienee käynyt?

Minulla viikkoja nyt tasan 19. Alun tiputteluvuotojen jälkeen on mennyt mukavasti. Maha on kasvanut kovasti. Vointi on ihan hyvä, jotain pieniä harmeja on, mutta ne nyt kuuluu asiaan ja niistä ei kehtaa edes marista niin kauan, kuin raskaana saa olla :)

Mulla on rakenneultraan meno vasta helmikuun puolenvälin jälkeen, mutta käymme yksityisessä neuvolassa, missä vauvaa on tiirattu joka kerta ultralla. Etenkin alkuraskaudessa tämä helpotti kovasti, kun aina sai nähdä vauvan olevan kunnossa. Nyt mulla on tuntunut liikkeet joulusta asti, niitä tunnustelen ilolla.

Voikaahan paksusti ;) Silmu

Vierailija

Meillä odotellaan kesäkuisia kaksosia viikoilla 21+1. Harvemmin tulee tällä sivustolla käytyä, mutta aina silloin tällöin kuitenkin.

Siirukka, toivottavasti lepo auttaa.

Mulla on kaikki mennyt todella hyvin tähän saakka, toivottavasti hyvä onni jatkuu loppuun saakka. Rakenneultrassa käytiin viime viikolla ja viiden viikon päästä ultrataan seuraavan kerran. Loppuajasta kaksosia ultrataan sitten vielä tiheemmin.

Hyviä vointeja kesäkuisten odottajille!

Uusimmat

Suosituimmat